✨7✨

2.6K 122 222
                                    

Pov Y/N
Gdy wróciliśmy do domu Clay stwierdził że jeszcze dzisiaj udamy się wszyscy razem do restauracji.
Było jeszcze trochę czasu więc postanowiłam obejrzeć film na Netflix.
Zeszłam na dół po popcorn ale w kuchni zaczepił mnie Techno

T- Będziesz oglądać jakiś film?
Y/N- Tak. Może obejrzymy coś razem
Powiedziałam próbujac wyciągnąć popcorn z górnej szafki.
Y/N- Dlaczego to jest tak wysoko? Nie dam rady!
T- Daj pomogę ci.
Techno stanął za mną i sięgnął po pocorn
Nasze twarze były teraz bardzo blisko.

T- Chodź idziemy już.
Y/N- Poczekaj ja idę jeszcze do łazienki.
Techno skierował się do pokoju Georga w którym spałam a ja poszłam do łazienki.
Po drodze spotkałam Claya. Zalał mnie masa pytań bo widział to jak Techno mi pomagał.

C- Jesteście razem?
Y/N- Kto?
C- Ty i Techno?
Y/N- co? To tylko przyjaciel znam go kilka dni!
C- Tsaaa...
Y/N- On tylko pomógł mi wyjąć popcorn z szafki bo ja nie mogłam dosięgnąć.
C-.......
Y/N- To raczej ja powinnam zapytać czy ty i Gogy jesteście razem!
C- Dobra nie ważne...
Powiedział i odszedł a ja weszłam do łazienki.
Gdy weszłam do pokoju zastałam tam Techno który przeglądał telefon. Gdy mnie zobaczył odłożył go i pokazał miejsce na którym mam siąść.

T- To co oglądamy?
Y/N- Nie wiem sam wybierz
T- Horror?
Y/N- Okej niech będzie.

Nie boje się horrorów więc to dla mnie nie problem

Pov Techno

Byłem zdziwiony że Y/N zgodziła się na horror. Myślałem że się ich boji.
Wybrałem jakiś horror i otworzyłem popcorn. Y/N przytuliła się do mnie i dla pewności zapytała czy mi to nie przeszkadza. Oczywiście powiedziałem że nie. Nawet się cieszyłem.

Horror się skończył a Y/N spała na moim ramieniu. Przypomniało mi się że mamy iść do restauracji sieć ją obudziłem.

T- Księżniczko wstajemy!
Y/N- *ziewa* Ile spałam?
T- Około godzine.
Y/N- Pójdę zapytać Claya o której jedziemy.
Powiedziała Y/N i wyszła z pokoju

Pov Y/N

Clay siedzial na kanapie i coś oglądał. Siadłam obok niego i zapytam o której jedziemy.

C- Za godzinę.
Y/N- Dobra to ja idę się szykować

Wbiłam jeszcze do mojego pokoju po ubrania i powiedzieć Techno że za godzinę jedziemy.
Weszłam do łazienki i odkręciłem wodę w prysznicu. Potem umyłam zęby i zrobiłam lekki makijaż. Do łazienki wszedł Techno i wyciągnął coś z szuflady w umywalce.

T- Wyglądasz pięknie.
Powiedział i pocałował mnie w policzek.
Y/N- Naprawdę? Zastanawiam się czy nie przebrać się w coś innego.
T- Wyglądasz cudownie i nie pozwolę ci się przebrać.
Y/N- Skoro tak mówisz....

Wszyscy byli gotowi i mieliśmy już wychodzić kiedy Tommiemu się coś przypomniało.

To- Zapomniałem telefonu!
C- Leć po niego szybko bo się spóźnimy!
Po 3 minutach Tommy wrócił z telefonem i wsiadaliśmy już do samochodów. Jeden prowadził Clay a drugi Techno. Ja jechałam z Techno i Tubbo.

Y/N- Jak dobrze że jedziemy z tobą Tubbo a nie z Tommym
Tu- Aż tak go nie lubisz?
Y/N- Nie to że go nie lubię ale jest wkurzający.
T- Z tym zgadzam się w 100%

Pov Techno

Z jednej strony byłem szczęśliwy że jadę z Y/N ale jechal też Tubbo.

Kiedy dojachalismy do restauracji otworzyłem Y/N drzwi i wszyscy razem weszliśmy do restauracji. Siedliśmy wszyscy razem do dużego stolika.
Kelner rozdał wszystkim MENU.
Każdy wybrał co chce, a kelner zebrał zamówienia. Gdy czekaliśmy na nasze jedzenie Clay musiał zacząć ten temat...

C- Kiedy wy w końcu powiecie że jesteście razem?
S- Kto?
C- Techno i Y/N
Y/N- Mój kochany braciszku powtarzam ci jeszcze raz że jesteśmy przyjaciółmi.
Y/N- Ja też muszę o coś spytać. Kiedy ty i George powiecie że jesteście razem?
C- Emmm...
Y/N i Sapnap- DNF is real!
C- Y/N zamknij się jesteśmy tylko przyjaciółmi!
Rozmowę przerwał nam kelner który dał wszystkim jedzenie. Zjedliśmy rozmawiając o jakichś głupotach.
Gdy zjedliśmy postanowiliśmy jeszcze przejść się na spacer. Jednak Tommiemu coś nie pasowało

To- Ja chcę do domu!
T- W końcu wyszles z jaskini i już chcesz do niej wracać?
To- Żebyś wiedział!
Y/N- Jak chcesz to wracaj 10 kilometrów z buta.

Tommy już nic nie powiedział tylko szedł za wszystkimi ja rozmawiałam z Techno o wszystkim i o niczym, a nasz pan jaskiniowiec Tommy gapił się w telefon.

Wszyscy pojechali już do domu tylko ja i Techno jeszcze gdzieś chodziliśmy bo nie chcieliśmy wracać. Było nam dobrze w swoim towarzystwie.
Techno zabrał mnie na łąkę i zadał pytanie.

T- Z czym kojarzy ci się to miejsce?
Y/N- Z miejscem w serialach gdy ktoś komuś miłość wyznaje.
T- Mi w sumie też.
Postanowiliśmy wrócić już do domu. W aucie rozmawialiśmy o książkach i serialach. Gdy wróciliśmy była już 21:19

C- Wróciły już nasze gołąbeczki.

~~~

Mówiłam że będą dłuższe. 797 słów

Love Is Love | Technoblade X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz