Pov Y/N
Wstałam o 10:42 co było dla mnie dość późną godziną. Wstałam z łóżka wzięłam jakieś ciuchy z szafy i poszłam do łazienki się przebrać. Zrobiłam też lekki makijaż i umyłam zęby. Obudziłam Techno bo ktoś musi pomóc mi w sprzątaniu.Y/N- Techno wstajemy trzeba posprzątać!
T- Dobra już wstaje.
Powiedział zaspanym głosem.Kiedy Techno był już bardziej przytomny zaczęliśmy sprzątać ja posprzątałam cały dół a Techno górę. Skończyliśmy o 12:42
Y/N- Nareszcie koniec.
T- Nawet nie zjedliśmy śniadania. Może coś zamówimy?
Y/N- Tak. Zamów cokolwiek.
Techno zamówił z jakimś restauracji ofertę śniadaniową. Po zjedzonym posiłku poszłam do sklepu żeby zrobić jakieś zakupy żeby jutro nie musić tego robić.Clay miał przyjechać do nas jutro przed południem. Gdzieś koło 10.
Kiedy wróciłam do domu z zakupami Techno siedział na kanapie i czytał książkę, a ja postanowiłam że zrobię placek z truskawkami na jutro.
Wyjęłam z siatek wszystkie potrzebne produkty i zaczęłam robić ciasto.
Zajęło mi to około 2 godziny.Y/N- Techno nie wolno! To na jutro.
Krzyknęłam kiedy zobaczyłam że Techno chce zjeść kawałek ciasta.
T- Ehhh no dobra....Poszłam do siebie do pokoju i żeby odreagować wzięłam tablet i zaczęłam coś szkicować. Wyszedł z tego fanart Dreama.
T- Kochanie idziemy na spacer?
Powiedział do mnie Techno wbijając mi do pokoju.
Y/N- No spoko.
Mieliśmy już wychodzić ale Techno przypomniał sobie że czegoś nie wziął.
Wrócił po chwili i kiedy zapytałam go czego zapomniał nie chciał nic powiedzieć. Nie przejęłam się tym i wyszłam na zewnątrz.Y/N- Gdzie dokładnie chcesz iść?
T- Do parku.
Y/N- No to chodźmy.W drodze do parku gadaliśmy o tym jak Clay zareaguje na nasz związek.
Y/N- To na pewno będzie coś w stylu: Od początku was shipowałem! Jestem mistrzem shipów!
T- Też tak myślę. A nie myślałaś o tym żeby mu nie mówić?
Y/N- Myślałam nad tym ale stwierdziłam że powiem mu jutro bo nie wiadomo kiedy znów do nas przyjedzie a tak przez telefon bym nie chciała...
T- Rozumiem.Na tym nasza rozmowa się zakończyła. Szliśmy jakieś 5 minut w ciszy kiedy ktoś zaczepił mnie słowami:
???- Ktoś (XD)
???- Y/N jak my dawno się nie widziałyśmy.
Na początku nie wiedziałam kto to ale skojarzyłam po chwili że to moja dawna znajoma.Y/N- Emma? To ty?!
E- Emma
E- Tak! Tak dawno cię nie widziałam że prawie cię nie poznałam!
Y/N- Ja ciebie też.
Techno wyglądał na zmieszanego i nie wiedział co zrobić.
E- A to twój brat?
Powiedziała patrząc na Techno.
Y/N- Chłopak.
E- To świetnie że sobie kogoś znalazłaś.
Y/N- Może przyjdziesz do nas na kawę?
E- Chętnie.Y/N- Skarbie nie masz nic przeciwko żebyśmy już wracali?
T- Nie....
Nie wyglądał na zadowolonego.Wróciliśmy do domu. Ja usiadłam na kanapie z Emmą a Techno poszedł zrobić nam kawę.
Rozmawiałam z Emmą o różnych rzeczach. Między innymi o tym jak to się stało że tu jestem i co z Clayem.
E- Jak długo jesteście razem?
T- Kilka dni.
E- Powodzenia wam życzę.
Y/N- A ty masz kogoś?
E- Nie. Jakoś mi się nie śpieszy.
T- A tak w ogóle to jak się poznałyście?
E- Znamy się od 1 klasy podstawówki. Ale musiałam się wyprowadzić tutaj i nasz kontakt urwał się w 5 klasie.
Gadaliśmy jeszcze bardzo długo gdy zaczęło się robić ciemno.
E- Ja już będę spadać bo ciemno się robi.
Y/N- Podwieźć cię może?
E- Nie trzeba mieszkam niedaleko.
Y/N- Skoro tak uważasz.
E- Do zobaczenia!
Krzyknęła wychodząc.
Y/N- Paaaa
T- Do widzenia.Y/N- Późno jest ja już idę spać.
Powiedziałam i pokierowałam się w stronę sypialni.~~~
Trochę dłuższy rozdział 😅
608 słów
Następny pojawi się za 3-4 dni
Paa😍😍💗
CZYTASZ
Love Is Love | Technoblade X Reader
Short StoryJesteś siostrą popularnego youtubera Dreama. Pewnego dnia poznajesz jego przyjaciół i lecisz razem z Dreamem do nich. Poznajesz tam Techno. Od razu wpadasz chłopakowi w oko jednak on wmawia sobie że jesteś TYLKO PRZYJACIÓŁKĄ. Pewnego dnia postanawia...