Pov Y/N
Wstałam dość późno bo była godzina 12
Ogarnęłam się i zeszłam na dół. Techno robił śniadanie.T- W końcu wstała księżniczka.
Y/N- No co? Nigdy nie spałeś dłużej?
T- Dobra nie ważne.
Techno nałożył na talerze jajecznicę.
Położył jeden talerz przede mną.T- Smacznego.
Y/N- Techno nie obraź się ale nie jestem głodna.
T- Jak to? Nie jadłaś wczoraj żadnej kolacji.
Y/N- No tak ale jeszcze nie jestem głodna.
T- No dobra. Ale obiad masz zjeść.Poszłam do naszego pokoju i zaczęłam przeglądać Instagrama. W sumie to nie było nic interesującego. Mój brzuch domagał się o jedzenie. Wzięłam wodę stojąca obok naszego łóżka i wzięłam parę łyków.
Y/N- No cóż. Piękno kosztuje.
Tak mi się nudziło że stwierdziłam że pójdę na rolki. Zapytałam Techno czy nie chce iść ze mną ale odmówił więc poszłam sama. Pojechałam tam gdzie zawsze. Byłam już mega głodna ale nie dawałam za wygraną i nadal nic nie zjadłam.
Po jakiejś godzinie wróciłam już do domu. Zdjęłam rolki i zaniosłam je tam gdzie zawsze.
T- Y/N obiad!
Poszłam do kuchni.
Y/N- Jadłam na mieście
T- Tak? A co?
Y/N- Hot doga.
T- Powiedzmy że ci wieże.Chciałam już iść do siebie ale zaczęło mi się kręcić w głowie. Upadłam na podłogę.
T- Y/N nie rób sobie żartów, podłoga jest brudna.
Zero reakcji z mojej strony.
Techno podszedł do mnie sprawdzić czy nic mi nie jest.T- Straciła przytomność.
Techno zadzwonił na 112.
Po 10 minutach zabrała mnie karetka.*Time skip 15:31*
Otworzyłam oczy i co zobaczyłam? Biały sufit, białe ściany i siedzącego obok Techno.Y/N- Gdzie ja jestem?
T- W szpitalu. Zemdlałaś.
Y/N- A wiadomo już dlaczego?
Zapytałam głupio. Domyślałam się że to przez głodówkę. Mogłam mieć mało witamin w organizmie.
T- Jeszcze nie.W tym momencie do sali wbił lekarz.
L- lekarz.
L- Widzę że sie już pani obudziła.
Mam wyniki badań.
T- Słuchamy.
L- Ma pani mało witamin i minerałów w organizmie. Podejrzewam już dlaczego.
T- Dlaczego?
L- Czy pani się głodzi?
Y/N-....
T- Proszę Y/N powiedz że to nie prawda.
Zaszkliły mi się oczy.
T- Boże Y/N dlaczego. Masz idealną figurę.
L- Może zostawię państwa samych.
Lekarz wyszedł z sali.
T- Proszę Y/N powiedz mi dlaczego się głodziłaś?
Y/N- Musiałam cóż ze sobą zrobić żebyś mnie nie zostawił dla jakiejś innej.
T- ...Co? Ja? Zostawić cię? To jakieś bzdury! W życiu bym tego nie zrobił.
Techno zrobił mi wykład odnośnie tego jaką jestem piękna i zgrabna. I dlaczego mam się nigdy przenigdy nie głodzić.
Jego wykład przerwała pielęgniarka która musiała wyprosić Techno z sali bo chciała mi zrobić jakieś badania.Po badaniach Techno znów wszedł do sali.
T- Obiecaj że już nigdy nie będziesz się głodzić.
Y/N- Obiecuję.
T- Dobra. A teraz...kiedy masz chcesz powiedzieć fanom że jesteśmy razem?
Wtedy od razu dsmp się dowie.
Y/N- Myślę że to najwyższy czas żeby to powiedzieć.
T- Jak wyjdziesz?
Y/N- Tak.~~~
500 słów
Niedługo koniec tej książki moje kochane drimiary ❤️😍. Ale już pisze nową o Wilburze!
Paaa❤️😍
CZYTASZ
Love Is Love | Technoblade X Reader
Short StoryJesteś siostrą popularnego youtubera Dreama. Pewnego dnia poznajesz jego przyjaciół i lecisz razem z Dreamem do nich. Poznajesz tam Techno. Od razu wpadasz chłopakowi w oko jednak on wmawia sobie że jesteś TYLKO PRZYJACIÓŁKĄ. Pewnego dnia postanawia...