✨20✨

1.3K 79 72
                                    

Pov Y/N
*Po wyjściu ze szpitala*

Dziś był ten dzień w którym fani mieli się dowiedzieć o naszym związku. Nie tylko fani bo i dsmp.

T- Gotowa?
Y/N- Gotowa.
Techno odpalił liva.
T- Hej chat. Dziś live z Y/N!
Y/N- Cześć!
T- Musimy wam coś powiedzieć... Od dawna się już nie przyjaźnimy. Nie będzie już streamów z moją przyjaciółką tylko z moją dziewczyną.
T- Tak ja i Y/N jesteśmy razem.
Chat był zawalony wiadomościami że ship Y/Nblade się spełnił. Nasze telefony dzwoniły jak powalone.

Y/N- O Niki dzwoni.
Y/N- Tak?
N- Jestem urodzoną shiperką! Boże jak ja się cieszę! Mam nadzieję że to nie prank!
Y/N- Oj nie! To nie prank.
N- Dobra ja nie przeszkadzam. Może zadzwonię później. Paa
Y/N- Papa.

Mniej więcej tak wyglądała każda  rozmowa.

Live zakończył się po 3 godzinach.

Y/N- Czuje ulgę że nasi fani wiedzą.
T- Ja też. Coś czuję że jak Phil się dowie to odbędę z nim długa rozmowę.
Y/N- No w końcu nie powiedziałeś mi od razu.
T- W sumie to tak. Mam plan co teraz możemy zrobić. Coś co bardzo lubisz.
Y/N- Horror?
T- Oczywiście.

Zeszliśmy na dół. Ten horror który oglądaliśmy teraz był trochę słaby no ale cóż. Jak skończyliśmy było już grubo po 20.

T- Y/N Chodź na kolację.
Techno pilnował mnie żebym codziennie jadła co najmniej 3 posiłki.
Y/N- idę.

Weszłam do kuchni i usiadłam przy stole.
Na kolekcję Techno bardzo się postarał bo upiekł naleśniki. Nałożył mi 2 na talerz i sam usiadł do stołu.

Y/N- Smacznego.

Te naleśniki to cudo! Wyglądały pysznie a smakowały jeszcze lepiej.

Y/N- Kochanie?
T- Tak?
Y/N- Chodź do salonu.
Techno przyszedł do mnie i zapytał.
T- Czego dusza pragnie?
Y/N- Moja dusza pragnie się przytulić. Chodź.
Techno siad obok mnie i przytulaliśmy się tak dość długo.

~~~

315 słów.
Witajcie moje dreamiary❤️ (ktoś mnie poprawił że drimiary to określenie toxic fanów więc xd) Pragnę was poinformować że to już przedostatni rozdział tej książki😐

Chce też również podziękować za taką aktywność.

Love Is Love | Technoblade X Reader Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz