Pov Y/N
Wróciliśmy do domu i techno zapytał mnie:
T- Czyli oficjalnie zostaniesz moją dziewczyną?
Y/N- Tak!Potem poszliśmy do pokoju i włączyliśmy film akcji. Był tak nudny że w połowie go wyłączyliśmy i poszliśmy zrobić liva.
T- Chat dzisiaj znów live z Y/N. Zadawajcie pytania a my odpowiemy.
T- Pierwsze pytanie do Y/N. Czy jeździsz na rowerze?
Y/N- Na rowerze nie ale na rolkach tak. Mogę cię nauczyć jeśli chcesz.
T- Pogadamy o tym później. Drugie pytanie do mnie. Czy łączy mnie coś z
Y/N Oprócz przyjaźni nic.Najwidoczniej nie chciał jeszcze mówić że jesteśmy razem bo to tylko kilka godzin. Wszystko może się zmienić.
Live trwał około 2 godziny. Po livie zadzwonił do mnie Clay i wypytywał czy wszystko okej.
Y/N- Nie masz się o co martwić Clay. Wszystko jest okej.
C- Dobra w takim razie kończę bo muszę film z chłopakami nagrać. Nara.
Y/N- Do usłyszeniaRozłączyłam się i poszłam na dół do kuchni zrobić coś do jedzenia. Techno przytulił mnie od tyłu i pocałował w szyję.
T- A co moja dama robi?
Y/N- Sałatkę.
T- Sałatkę? Serio? Nie mogłaś zamówić jakiegoś fast fooda?
Y/N- Trzeba dbać o linię. A tak w ogóle to może jak zjemy to pójdziemy i nauczę cię jeździć na rolkach.
T- No nie wiem.
Y/N- Ale my chyba rolek dla ciebie nie mamy.
T- Mam jakieś w piwnicy bo kiedyś chciałem się nauczyć.
Y/N- I umiesz?
T- Nie.
Y/N- Nauczę cię!!!
T- Dobra dobra tylko tak nie wrzeszcz.Dokończyłam robić sałatkę i nałożyłam nam po porcji. Zjedliśmy a Techno poszedł do piwnicy po rolki. Ja w tym czasie założyłam swoje i czekałam na dworze. Techno wrócił i je założył.
Y/N- A umiesz stać na rolkach?
T- Nie
Y/N- Najpierw musisz umieć ustać na rolkach a potem uczyć się jeździć.Techno szybko nauczył się stać na rolkach więc trzeba było zacząć uczyć się jeździć.
Y/N- Złap mnie za rękę i wyjedziemy na gładszy teren.
T- Dam radę sam.Tak powiedział techno ale tylko gdy próbował się odepchnąć upadł na ziemię.
Y/N- Mówiłam że ci pomogę.
Wstał i złapał mnie za rękę.
T- Jedźmy już.
Y/N- Dobra.Wjechaliśmy na gładszy teren i pokazałam Techno jak prawidłowo się odpychać.
Bardzo szybko załapał i już po krótkiej chwili sam jeździł.Y/N- I jak? Podoba ci się jazda na rolkach?
T- Nawet znośna.
Y/N- W takim razie chodź pojedziemy do sklepu bo chce mi się pić.Dojechaliśmy do sklepu zdjęłam rolki i kazałem Techno siąść na ławce i pilnować.
Y/N- Wróciłam! Kupiłam ci sok pomarańczowy a sobie wodę.
T- Serio wolisz wodę?
Powiedział odkręcając swoją butelkę.
Y/N- Właściwie to tak.
Techno przekręcił głowę w moją stronę i pocałował mnie.T- Jedźmy już księżniczko.
Y/N- Bardzo chętnie księciu.
Obydwoje się zaśmialiśmy i pojechaliśmy pod dom.
Weszliśmy do domu i zapytałam go:
Y/N- Podobało ci się?
T- Nawet.
Y/N- Jest! W końcu będę miała z kim jeździć. Clay nigdy nie chciał żebym go nauczyła.
CZYTASZ
Love Is Love | Technoblade X Reader
Short StoryJesteś siostrą popularnego youtubera Dreama. Pewnego dnia poznajesz jego przyjaciół i lecisz razem z Dreamem do nich. Poznajesz tam Techno. Od razu wpadasz chłopakowi w oko jednak on wmawia sobie że jesteś TYLKO PRZYJACIÓŁKĄ. Pewnego dnia postanawia...