burung puyuh's bdayy🎉🎊

288 42 54
                                    

Assalamualaikum waalaikumussalam bye..

Ceh tk ii gurau..GAISS SETELAH AKU MERAJINKAN DIRI UNTUK MENJENGOOOKKK IG AKU BARU TERINGAT HARINI BEFDAY BUDAK POYO LAGIKAN LAHANAT MILIK andreaaleya HAHAHAH..so apa salahnya kita buat special chap untuk dia an hohoho.so here we go!Pendek ii je,maleh akue nk wat panjang ii*flip otak*

so here we go!Pendek ii je,maleh akue nk wat panjang ii*flip otak*

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Ouhh dah pagi rupanya".

Jet terjaga dari tidurnya apabila alarm yang sangat merdu itu mengejutkan dirinya.Roza yang set alarm tu sebab kalau bunyi yang alarm biasa tu confirm sampai kiamat tak bangun jet ni.Jet memandang ke sebelah.

"Roza?".

Lepastu kedengaran bunyi simbahan air dari dalam bilik mandi.

"Mandi rupanya".

Jet mengemaskan katil bersaiz king mereka lalu menjenguk jam di dinding.Matanya membulat apabila jarum jam tepat-tepat menunjukkan angka pukul 10.30 pagi!And you know what?He's too late to go to work !!

Kelam kabut jet mencapai tuala mandi nya lalu bergegas ke bilik mandi.Dia mengetuk dengan kencang pintu bilik mandi tersebut.And kalau roza marah di sebabkan kehilangan sebuah benda bernama pintu bilik mandi jangan tanya kenapa.

"Awak fasterr!I'm too late for my work!!".

"Kejapp!".

Kedengaran suara Roza melaung dari dalam.Seketika kemudian,pintu bilik mandi pun terbuka.

"Awak-"

"Tkde masa nak cakap sayang!".

Jet meluru masuk ke dalam.Roza hampir terjatuh dibuatnya.

"Lailahailallah dia nikan!".

Tak sampai 5 minit pun,Jet sudah keluar.Membulat besar mata Roza.

"Eh eh ni mandi apa laju camni??".

"Mandi koboi!Dah saya dah nak gerak ni!See you soon,dear!Bye!Sorry tk breakfast dulu".

Jet mencium dahi Roza lalu cepat ii mencapai kunci kereta.

"Tapi awak nak pergi mana??".

"Kerjalah.Nak pergi mana lagi??".

"Bukan awak kata nak ambil cuti ke harini?".

Roza berpeluk tubuh sambil mengangkat alisnya.Jet pula yang menggaru kepala nya.

"Haa?".

"Kan awak kata kat saya semalam yang awak ambil cuti?Tak ingat?".

"Saya-".

Ding dong!

Ku datang padamu-- eh ternyanyi maaf.

Jefry yang kebetulan sedang tengok tv di sofa berdekatan pintu terpaksa mengangkat punggung untuk membuka pintu.

"Assalamu-- eh jefry..Daddy mana?".

𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦❤️(𝕿𝖍𝖊 𝖓𝖊𝖜 𝖚𝖘) || Hiatus☆Where stories live. Discover now