FFY 7 || kidnapped

296 30 35
                                    

➶︎ Trip to Pulau Pangkor

𝚃𝚎𝚛𝚑𝚊𝚍 𝚔𝚎𝚙𝚊𝚍𝚊 11 𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐 𝚜𝚊𝚑𝚊𝚓𝚊,𝚜𝚒𝚊𝚙𝚊 𝚌𝚎𝚙𝚊𝚝 𝚍𝚒𝚊 𝚍𝚊𝚙𝚊𝚝 ! 𝙹𝚊𝚍𝚒 𝚓𝚊𝚗𝚐𝚊𝚗 𝚕𝚎𝚙𝚊𝚜𝚔𝚊𝚗 𝚙𝚎𝚕𝚞𝚊𝚗𝚐 𝚞𝚗𝚝𝚞𝚔 𝚙𝚎𝚛𝚐𝚒 𝚖𝚎𝚕𝚊𝚗𝚌𝚘𝚗𝚐 𝚔𝚎 𝚙𝚞𝚕𝚊𝚞 𝚝𝚊𝚛𝚒𝚔𝚊𝚗 𝚛𝚊𝚖𝚊𝚒 𝚒𝚗𝚒 !

✎𝕊𝕪𝕒𝕣𝕒𝕥 𝕕𝕒𝕟 𝕡𝕖𝕟𝕖𝕥𝕒𝕡𝕒𝕟✎

∆ only for level 2 (year 4 , 5 & 6 )
meminta izin ibu bapa/penjaga terlebih dahulu
fikir masak-masak terlebih dahulu kerana perlancongan ini mungkin mengambil masa selama 3-4 hari.siapkan mental kalian anjayy--eh maaf ii
hantar borang yang sudah diisi selewat-lewatnya sehari sebelum pemilihan.

itu sahaja,bagi murid yang terpilih jadual penetapan tempat berkumpul akan diedarkan nanti.

Apa-apa pertanyaan boleh merujuk kepada guru penyelia,cikgu syafieq.

𝚒𝚝𝚞 𝚜𝚊𝚑𝚊𝚓𝚊,𝚜𝚎𝚔𝚒𝚊𝚗 𝚝𝚎𝚛𝚒𝚖𝚊 𝚔𝚊𝚜𝚒𝚑.

Rifqi memerhati poster yang baru sahaja dilekatkan di papan kenyataan kelas nya tadi.

Matanya difokuskan pada syarat-syarat pelancongan itu.Selepas itu dia keluar dari kelas untuk ke kantin.Tentang hal ini tentu sahaja dia berminat kerana dia ingin melihat juga keadaan Pulau Angkor ini dan boleh juga menambah pengalaman nya.

Tetapi dia perlu bertanya kepada mama dan papanya dulu.

Tiba-tiba bahunya dicuit lembut dari belakang.Kelihatan Imany dan Zana yang turut baru keluar dari kelas.

"along ikut tak trip tu?".

" hmm".

Rifqi mengangguk.Mata Imany bersinar.

"serious ni?? okehh imany pun nak pergi jugaa mesti best!Kau pergi kan zana?".

Tanya Imany kepada Zana dengan teruja.

"mestilah aku pun nak!Sape je nak sia-siakan benda best macam ni!".

"jomlah imany gi kantin".

"okayy".

"oi aku taknak ajak ke?".

Tanya Zana tidak berpuas hati.Seolah-olah dia patung cendana pulak.

𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦❤️(𝕿𝖍𝖊 𝖓𝖊𝖜 𝖚𝖘) || Hiatus☆Where stories live. Discover now