"Baiklah selesai sahaja makan,tolong cikgu kemas okay semua?".
"okay cikgu!".
Cikgu Hazlina yang bertugas menjaga rombongan ini menggantikan cikgu syafieq tersenyum apabila anak-anak muridnya mendengar kata.
"cikgu boleh saya pergi tandas sekejap?".
Kata Raisya sampai mengetap bibir nya.
"oke boleh tapi jangan merayau pergi mana-mana ye.Nanti sesat susah pulak.Siap terus balik sini".
"oke cikgu terima kasih!".
Laju terus Raisya membuka langkahnya memecut ke tandas di penginapan mereka.Tidak lah jauh cuma kalau dah memang dah nak terkencing,sape je boleh tahan.
"Raziq,alyff jangan main kat tepi sangat!".
Cikgu Hazlina bercekak pinggang melihat kerenah raziq dan alyff yang nakal ini.
Setelah selesai menghabiskan hidangan petang mereka iaitu barbeku di tepi pantai,mereka terus mengemas pemanggang dan bekas-bekas makanan.
Hanya memakai pinggan plastik pakai buang supaya senang kerja.
"Lina,Mayra tolong cikgu angkat kan bekas ais tu boleh?".
"boleh cikgu.mayra jom".
"okee".
/skip
++
Raisya pov
arh selesa perut aku!
Aku melangkah keluar dari tandas penginapan ini.why do they put the women's toilet at the back?bukankah itu terlampau bahaya?
never mind lah.hah habistu kat mana dah jalan keluar dia.
aku meliarkan mata ke sekeliling.hah sudah jangan cakap aku sesat!
seriously lahh this is not shopping mall wey helpp!😭
Aku pergi ke bahagian kiri.tapi hanyalah stor tempat penyimpanan segala kelengkapan pembersihan.
ke kanan pula.
almari letak pakaian renang and cadar katil.
lah mana pulak jalan keluarnya.dalam tanah kah?
aku menggaru kepala aku yang tetibe rasa gatal.dahlah dah nak maghrib ni,kalau aku kena sorok macam mana??
aku terus lagi berjalan kot-kot ada orang lalu ke.Menyesal juga tak suruh orang teman tadi.
**
TAKDE!!
Jalan buntu!
Aku dah tercongok depan tandas perempuan tapi takde sape pun datang.ya allah kenapa aku bengap sangat eh?takkanlah boleh lupa jalan keluar pula?
otak tak sah kalau tak buat hal.
Aku terduduk kat tepi dinding.wey serius lah memang takde jalan keluar aku taknak mati kat tandas wey.at least bagilah aku mati kat jalan allah .
"cikgu.."
"jeff".
"tolong..saya sesat ni cikguu.."
memang takde harapan lah.mungkin dah sampai riwayat aku kat sini.
"kau sape?".
Harapan tu bercahaya kembali!
YOU ARE READING
𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦❤️(𝕿𝖍𝖊 𝖓𝖊𝖜 𝖚𝖘) || Hiatus☆
FanfictionAq sumpah tatau nak letak sinopsis apa sebab kalau aku letak dia mesti akan berlainan dari cerita so korang baca jelah.. And also kalau tak suka, aku warn awal ii au, tak suka, jangan baca