3.30 petang
"Assalamualaikum kitorang dah sampai ni".
"Waalaikumussalam,moon!Masuk ii".
Moon dengan tak malunya masuk dan memeluk iman erat.
"Ya allah Iman.I miss you so much.Kadang ii aku busy ngan 'kerja'(misi) sampai aku lupa nak lawat kau".
"Ehh sokay lah moon.Saya pun rindu sangat kat awak.Tulah saya panggil korang semua datang sini.Zafran ada kat dalam tengah bercerita ngan rifqi".
"Ekhem dah ii lah bual depan pintu tu.Yang kitorang ni taknak jemput masuk ke?".
Deheman seseorang mematikan suasana.Moon dan Iman memandang ke pintu dan kelihatan wajah Roza dan jet yang terpacak depan pintu.
JetZa be like:
"Eh astaghfirullah tak sedar pulak korang dah sampai.Jemputlah masuk.Zana ada kat dalam tengah borak ngan Imany".
"Assalamualaikum kitorang masuk ye".
Jet dan Roza menyusun kasut mereka di rak kasut lalu melangkah ke dalam.
Seketika kemudian,yang lain pun turut sampai kecuali KhaiRose.
"Eh mana Khai ngan rose?".
Iman melilau memandang sekeliling.
"Khai tadi tak on masa saya chat dia".
Kata Rudy.Iman mengangguk.
"Isokay.Jom kita ke luar,saya dah ready dah semuanya".
"Waa thanks man.I love you mwah mwah".
Iman terketawa kecil mendengar kata Roza.Rudy mencebik.
Rudy:Aku suami dia pun tak pernah cakap camtu*dalam hati*
"Awak termenung apa lagi tu?Jomlah dorang dah keluar dah tu".
"Thanks wak..I love you so much!".
"Aik tetiba lak dia ni".
Rudy terkesima.Kalau aku buat tak jadi pula.Mungkin agak tiber kot.Kan?
YOU ARE READING
𝔽𝕒𝕝𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕠𝕣 𝕪𝕠𝕦❤️(𝕿𝖍𝖊 𝖓𝖊𝖜 𝖚𝖘) || Hiatus☆
FanficAq sumpah tatau nak letak sinopsis apa sebab kalau aku letak dia mesti akan berlainan dari cerita so korang baca jelah.. And also kalau tak suka, aku warn awal ii au, tak suka, jangan baca