✨🖤limitless love Pt 1🤍 ✨

833 127 27
                                    

On the phone

📞 :- යේබුස්සයො ඇල්ෆා . බඩු ටික safe ද ?

NJ :- දේ BW . බඩු ටික උන්ගේ පොට් එකේ safe එකට තියෙනවා . අපි එතන වටකරල ඉන්නේ , BW ගේ සිග්නල් එක ලැබුණු ගමන් අපි attack කරන්නම් .

📞 :- නෑ නෑ ඔහොම ඉන්න. මන් එනවා . මට WT ( white tiger ) එක්ක පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඕනේ..

NJ :- දේ BW

End of phone call

NJ :- හැමෝම අහගන්න දැන් මෙතැනට BW එනවා . එයාගේ ආරක්ෂාව අනිවාරෙන් 100% sure වෙන්න ඕනේ. තේරුනාද ?

Gangs :- yes alpha

(BW =Black Wolf= jimin කියලා මතකයි නේ 👀)

Namjoon කියන්නේ BW ගේ ඇල්ෆා . දවසක් උදේ කෑම කද්දී ජිමින් ට ලොකු තොරතුරක් ලැබුණා. ඒ තමයි එයාගේ ලොකුම හතුරා වුණ WT (white tiger) ගොඩාක් වටින බඩු තොගයක් රට යවන්නයි ඉන්නවා. කියන එක . ඒ ටික korea වලින් යැව්වා කියන්නේ WT ගොඩාක් powerfull වෙනවා කියලත් ජිමින් ට ලැබුණු අරංචියේ පැහැදිලිව සටහන් වෙලා තිබුණා . ඒක ලැබිලා තිබුණේ ජිමින්ගේ නිළ නොවන ආරංචි මාර්ගවලින් .

දැනට ,
ඇහුවත් mafia world එකම හෙල්ලිලා යන නම් 2යි තියෙන්නේ . එකක් Black Wolf අනිත් එක White Tiger . මේ අතරින් හැමෝම ගොඩක් ම බය වුණේ Black Wolf ට . මොකද වැරද්දක් කරලා එයාගේ ඉස්සරහට ගිය මනුස්සයෙක් ආයේ කවදාවත් ඇවිල්ලා නෑ.

BW මේ වගේ බඩු පාස් කරන ඒවට අතගහන්න යන්නේ කලාතුරකින් . ඒත් අද එයාට යන්න ඕනෙමයි කියලා හිතුනා නිසා එයා ගියා.ටික වෙලාවකට පස්සෙ ජිමින් එයාගේ team එකට එකතු වුණා .

JM :- ඇල්ෆා මෙතන කොච්චර ඉන්නවද ?

NJ :- BW , මට ලැබුණ information වලට අනුව මෙතන ගොඩාක් පොඩි ආරක්ෂාවක් විතරයි දාලා තියෙන්නේ .

JM :- කොච්චර ඉන්නවද?

NJ :- මෙතන එළියේ විතරක් team 2ක් ඉන්නවා ඒ හැම team එකකම මොන්ස්ටර් ලා 5 ගානේ ඉන්නවා .

JM :- ඒ කියන්නේ වැඩේ එච්චර දරුණු නෑ. ඒත් මට බෑ මගේ මෝන්ස්ටර් ලව අනතුරේ දාන්න . රයිෆල් ටික ගෙනවාද?

NJ :- yes BW .

JM :- එහෙනම් පටන් ගන්න 😏

limitless Love 💓 {completed}Donde viven las historias. DescÃēbrelo ahora