5. Bölüm

45 12 18
                                    

(Mirza Mert Coşkun)

Mirza bu hissi ilk defa yaşıyordu.Yine bir ders ve yine odaklanamayan o.Aklı çok dolu ve karışıktı. Kendini bir türlü derse veremiyordu.Yine öylesine geçen bir dersin sonuna gelmişti. İşin kötüsü daha okuldan sonra proje çalışmaları vardı.Taner de onların grubundaydı. Bir de Kumsal'ın arkadaşı Beren vardı.Projelerini beraber yürütüyorlardı.

"Siz yine buradan proje çalışmaya mı gideceksiniz,"diye sordu Can.

"Evet,"diye cevapladı Taner.

"Mirza bu gün dersten öğrendiklerimizi iyi kullan,"dedi iğneleyici bir sesle Burak.

"Sen de ilk önce çocuğun aklını karıştır,sonra da laf et abi,oh ne âla,"dedi Can.

"Kafamı toparlayamadım bir türlü ya.Polisler bir şeyler bulsa da kafamdan çıksa."

"Abi sen geçende nereye gittin hakikaten?"

"Boşver Tano ya."

"Kötü yola falan düşmedin değil mi,hemen bir saat boş bıraktık,"dedi Can her zamanki neşesiyle.Çok vurdumduymaz biriydi.Mirza ona hep hayret ederdi.

"Can saçma sapan konuşma ya.Gidip alemlere mi akmamı bekliyorsun?"

"Tam da kişisi.Hani sen olsan belki şüphelenirdik de,"dedi Burak.

Can hariç hepsi biraz güldü.Sonra Mirza saatine baktı.

"Taner ben abimin arabasıyla geldim.Gel gidelim hadi geç kalmayalım."

"Tamam,geldim."

Sonra beraber sözleştikleri kafeye gittiler.Kafedeki herkes ders çalışıyordu. Onları bekleyen kızların yanına geçtiler.

"Çok bekletmedik ya?"

"Yok Mirza,beş dakika oluyor,"dedi Beren.

Kumsal da kafasıyla onayladı.

"Bir çay söyleyelim ya.Kızlar size de alıyorum," dedi Taner garsonu çağırırken.

"Olur Taner,"dedi Beren.

"Benim aklımda harika fikirler var.Siz de beğenirseniz hemen başlayabiliriz,"diye konuya giren Kumsal oldu.Bu projeyi en çok onun önemsediğini Mirza biliyordu.

Mirza yine düşüncelere dalmıştı. Aklında labaratuvardaki görüntüler dolandıkça içi içini daha çok yiyordu.Ya aklındakiler gerçekse?

"MİRZA!"

Mirza birden yerinden sıçradı.
Kafedeki herkes de bir an onlara baktı.

"Oğlum ne bağırıyorsun? Burdayım işte," dedi Mirza kendine çeki düzen vererek.

"Belli abicim," diye atladı sitemle Taner.

"Mirza başına gelenleri duyduk biz de.Sanırım aklın orada," dedi Kumsal.Doğru bir tespitti.

"Evet Kumsal.Kusura bakmayın.Evet ne diyorduk?"

"Çocuklar diyorduk biz abicim.Bu konuyla ilgili deli gibi makale okuyan da sen diyorduk.Bir yardımcı ol,"dedi sonunda patlayan Taner.

"Taner tamam üstüne gitmesene," diye müdahalede bulundu Beren.

"Bence de sakin olun. Hem bu kimin başına gelse o da böyle düşünceli olur.Ama bence bu kadar takılman hiç sağlıklı değil. Polislere bırak."

"Katılıyorum Kumsal,"dedi Beren.

"Anlayışınız için çok teşekkürler. Ama ben buraya dönüyorum. Evet devam edelim."

KazaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin