9.Bölüm

19 10 0
                                    

(Mirza Mert Coşkun)

"Ben şimdi doğru mu anladım Mirza? Sen bana ciddi ciddi ailenin ölümünün bir kaza olmadığından mi bahsediyorsun?"

"Tam emin değilim ki.Sadece ihtimalleri anlatıyorum."

"Peki ama annenin plastik takıntısı sence yeterli bir delil mi?"

"Hayır tabii ki de değil,"dedi sonunda sabrı taşan Mirza.

Bu olanlar onun sabrını çok zorluyordu.Abisinden bir şeyler saklamaktan nefret ediyordu. Yine de ses tonunu ayarladı.

"Küçük küçük bir sürü delil var.Bir sürü.Çoğunu bana sen söyledin zaten amca," dedi Mirza.

"Ben mi," diye şaşkınlıkla sordu Ali.Kafası çok karışmış olmalıydı.

"Evet.Çok dikkatlilermiş.Bunu sen söyledin."

"Mirza bak ne kadar dikkat ederlerse etsinler kaza olmuş olabilir.Kendi kendine kuruntu ediyorsun," dedi amcası. Ya da belki de kendisi buna inanmak istiyordu.

"Amca lütfen sadece dinle.Çok dikkatlilerdi ve de yasalara saygılılardı. Sizin orada uzun süre araştırma yapamamanızın sebebi radyoaktif maddelerdi,yanlış mıyım?"

"Doğru.Aslına bakarsan bir tane madde en önemli unsurdu. Diğerleri pek sorun olmadı," diye hak verdi amcası.

"İşte o madde.O madde de çok önemli.Çünkü yasadışı bir madde."

Mirza bunu sonradan fark etmişti.Geçmişte bu kadar büyük bir sorun olup şimdi hiç etkisi kalmayan bir madde ne olabilirdi diye uzun uzun araştırmıştı. Ve aslında tuzağa düşürülmeden hemen önceki gece labaratuvara bir keşif gezisi daha yapmıştı.Maske ve eldivenlerini takıp uzun uzun incelemişti her yeri. Simsiyah patlama izlerinin yanında çok küçük pembe lekeler var.Siyahları biraz kazıyınca belirginleşmişti pembeler. Bu Mirza için çok önemli bir detay olmuştu.Ancak araştırmaya bu gece fırsat bulabilmişti. Neyse ki lisedeyken sosyal bir insandı da çevresi genişti.Bir sürü tanıdığa danışıp maddeyi bulabilmişti.Yasa dışı madde olması daha büyük bir delildi.Hem ailesi ilaçlar üzerine çalışmıyor muydu,o kadar patlayıcı bir maddeyi ne yapacaklardı?

"Ve de o maddeyi nereden aldıklarına dair hiçbir şey bulamadım.Biraz da dosyalarını karıştırdım.Kusura bakma."

"Bırak şimdi dosyaları.Sen çok önemli deliller bulmuşsun. Haklı olabilirsin.Bunu hemen Komisere anlatmamız lazım.Araştırmaya son hızla başlamamız gerekli Mirza!"

"Amca dur,sakin kalmaya çalış," diye onu sakinleştirmeye çalıştı Mirza.Halbuki içinden hiç de sakin kalmak geçmiyordu.

"Mirza sen bana geçmiş kardeşini öldürmüş olabilirler diyorsun,ben nasıl sakin olabilirim?"

"Amca bak biliyorum, benim de annemle babam,"dedi Mirza.

Sesini iyice alçalttı.

"Ama abim için sakin olmalıyız.Başladığı noktaya geri dönebilir.Geçen gün ne kadar kötü oldu.Duşa girmese emin ol ikimiz yalnız konuşamazdık. Benim yanımdan ayrılmak bile istemiyor amca.Bunu ona şimdi anlatamayız. Bundan nefret etsem de bu şimdilik gizli," diye uzunca konuştu Mirza.Sonra biraz sert olduğunu fark edip ekleme yapma gereği hissetti."Lütfen."

Mirza kendisi kötü hissediyordu.Abisinin arkasından iş çeviriyormuş gibi geliyordu.Ama sadece onun iyiliği içindi. Amcasına baktı.Onun da kendisine baktığını gördü.Bakışlarında anlayış vardı.

Ne hissettiğimi anlamış olmalı.

"Anlıyorum Mirza.Sen de sakin ol,"dedi amcası elini güven verircesine Mirza'nın omzuna atarken."Araştırılmasını isteyeceğim. Süleyman kırmayacaktır. "

KazaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin