ЛАРА:
И ето ме казвам се Лара на 18 години от Англия,град Лондон,живеех сама,защото исках да съм далеч от родителите ми.Преместих се в Австралия в град Сидни.Учех в добро училище в много добър клас,там учеше русокосо момче,към което изпитвах чувства.Русокоското,който се казваше Люк постоянно ме гледаше не знам дали беше от отвръщение или беше прверзен поглед,но някак си усещах,че и той има чувства към мен.В междучасието реших да поговоря с него,но май беше по-добре да му пратя белешка,защото можеше да ме отхвърли.Вече не знаех какво да мисля,но накрая реших че искам да говоря очи в очи с него.
В междучасието:
Аз:-Амм...здравей,предполагам знеш как се казвам?
Люк:-Да,знам ти си Лара,учим с теб в един клас.
Аз:-Ами да,исках да те питам,защо все ме гледаш и исках също да знам,имаш ли чувства към мен?
Люк:-Гледам те,защото мисля,че си красива....иии да,имам чувства към теб.
(Вътрешният ми глас изкрещя толкова силно от радост,че май даже се чу,защото Люк ме погледна някак странно и започна да се смее)
Люк:-Лара исках да те питам дали искаш да излезем на среща!?
Аз:-Ами мисля,че ще мога да изляза с теб.-погледнах го и пуснах една чаровна усмивка.
Люк:-Страхотно ще те чакам пред вас.
Аз:-Добре!-в този момент се зачудих от къде знае къде живея,но след това тази мисъл ми изчезна от главата,защото щях да излизам с момчето на мечтите ми. :)))))
У дома:
Люк щеше да дойде след 20 минути,а аз все още не знаех какво да облека,защото не знаех къде ще ходим,но ето,че накрая избрах.Облякох джинси,които бяха съдрани на коленете,черен потник на Nirvana и кожено яке,което много ми харесваше.Минаха около 20 минути и долу се звънна.Беше Люк.Той ме загледа и се усмихна.
Аз:-Смешно ли изглеждам? :(
Люк:-Не прекрасна си,изглеждаш много яко и също така... - аз го прекъснах засмивайки се.
Аз:-Добре,добре не се напрягай толкова,че ще взема да си легна с теб. - пошегувах се аз,а той се изчерви.
Аз:-Е къде ще ходим сега. - той не каза нищо само ме хвана за ръка и ме заведе до колата си.
Люк:-Хайде Лара качвай се.
Аз:-Добре. - аз се качих и потеглихме,след около 15 минути спряхме пред един гараж.
Аз:-Люк какво правим тук? - попитах го поглеждайки го с вдигната вежда.
Люк:-Сега ще видиш къде живея и ще се запознаеш с моите приятели.
Аз:-Чакай малко ти тук ли живееш? - попитах го.
Люк:-Да харесва ли ти?
Аз:-Уникално е!
Люк:-Радвам се,че ти харесва,защото имам чувството,че доста време ще прекарваш тук! - той ме погледна и ми се изхили.
Аз:-Добре,е да влизаме!
ЛЮК:
Аз поканих Лара в нас за да я запозная с приятелите ми,които се казват Калъм,Аштън и Майкъл.Харесвах Лара от доста време и когато тя дойде в моят клас животът ми буквално се промени.О-о-о да забравих да се представя.Казвам се Люк Хемингс на 18 години съм (колкото Лара),и съм роден в град Сидни-Австралия.Живея сам от 17 годишен,което ще рече от 1 година.Заедно с Майк,Кал и Аш създадохме група,която се казва 5 second of summer,точно така прочухме се за една година,но явно Лара не беше обърнала внимание на това,че излиза с вокалист на прочута банда.Няма нищо,не и се сърдя.
Та така ние влязохме в къщата.Майк плюскаше пица както обикновенно,а Аш и Кал играеха на видео игра.Забелязах,че за момент Лара се засрами от нещо,но след това аз я хванах за ръка и тя се усмихна,о-о-о нейната усмивка блестеше като слънцето и определено много я харесвах...с нея не беше така както с другите момичета,усещах,че тя би ми дала да направя това,което другите не даваха...нямам предвид да я чукам или нещо от този сорт,има време за всичко. :))
Аз:-Лара,харесва ли ти обстановката?-попитах я,защото след тази вечер мислех да я поканя да живее с нас.
Лара:-Наистина е супер.Много ми харесва всичко тук.
Майк:-Люк,коя е новата ти приятелка,няма ли да ни запознаеш?
Аз:-Разбира се,че ще ви запозная.Това е Лара,Лара това е Майк,а онези двамата пред телевизора са Калъм и Аштън.
Лара:-Приятно ми е момчета.
Аз:-Лара срещата ще се състои тук,на вечеря в нас с момчетата.
Лара:-Супер.
БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:
ЗДРАВЕЙТЕ,НАДЯВАМ СЕ ПЪРВА ЧАСТ ДА ВИ Е ХАРЕСАЛА,ЩЕ ЗАПОЧНА ВТОРА ЧАСТ ВЕДНАГА.ВЪВ ВТОРАТА ЧАСТ ЛАРА ЩЕ ВЕЧЕРЯ В ДОМА НА ЛЮК,АШ,КАЛ И МАЙК.ДАЛИ ПРЕДЛОЖЕНИЕТО НА ЛЮК ЩЕ И ХАРЕСА...? :)))
YOU ARE READING
The boy of my dreams.
FanfictionThe boy of my dreams. Аз никога не съм разбирала от момчета,никога не съм имала връзка,но ето го. Той беше перфектен.Усещах,че имаме бъдеще,но дали той имаше същите чувства...?