Отново проблем

170 23 7
                                    

Г.Т.на Лара

-Сериозно Люк страх те от някъв психопат. -исмях се аз. -Нали филма не беше страшен?

-Малко прибързах като го казах. -каза той и изпищя.

-Да го спра ли?

-Да, моля. Дори циците на русокосата да ми харесаха ,предпочитам да спя спокойно. -каза той, а му цапнах един зад главата.

-Лягам си, а ти можеш да спиш тук  и да сънуваш циците на русокоската. -казах аз и тръгнах нагоре.

-Нали не ревнуваш? -каза той през смях.

-Не и защо да го правя, цяло чудо ще е ако по нея има нещо истинско. -изкрещях.

-Стига се сърди като малко дете.

-Малките не се сърдят за такива неща.

-Но ти се сърдиш като тях.

Вече и двамата си крещяхме.

-Предлагам ти нещо иди намери златокоска и си върши нуждите с нея. -изкрещях му.

-Може би ще го направя.-той излезе, но в този момент се върна и затича към мен, притисна ме до стената и си заби устните в моите.

-Майната им на русокосите.Искам теб. -каза той и отново се спусна към устните ми.

-Майната ти Хемингс. -казах аз и се хванах за тениската му.Като го оставих да премине към врата ми. Той само се засмя.

-Добре, въпреки че всичко това ми хареса ти все още ще спиш на дивана.

-Не няма да стане. -той ме вдигна и ме понесе към спалнята. Ще кажа само че не стана нищо сериозно, само се натискахме, като 12 годишни.

*на сутринта*

Реших да се отдам на почивка. Беше 08:27 и станах взех си душ и се облякох спортно. Излязох навън за да потичам. За първи път се чувствах толкова освободена от всичко. Отидох до близката гора и видях Ашли облегната на дървото и държаща цигара, сълзите и се стичаха бавно от очите.

-Ашли.-извиках и. Тя се обърна.

-Лара махни се от тук.

-Не няма ти ще дойдеш с мен.

-Казах махни се.

-Аш знае ли къде си?

-Аш...-тя повтори и заплака още по силно.

-Какво става?

-Моето бившо гадже, прави всичко възможно да страдам, каза че ако не се върна при него ще направи нещо на Аш.

*пак ли проблеми*-помислих си наум

-Ашли тръгвай с мен, веднага. -казах аз като от мила станах строга.

-Лара не искам да се намесваш.Знам че за малко не са те изнасилили, няма да ти го причиня отново.

-Ти само ела с мен.

-Добре. -тя стана и се приближи до мен.Хвана ръката ми и двете хукнахме със все сили към къщи...

The boy of my dreams.Onde histórias criam vida. Descubra agora