Untitled Part 4

267 23 0
                                    

ЛАРА:

Все още нищо не си спомням от снощи,само че се събудих до Люк,беше ми странно.Когато всички се събудиха слязохме да закусваме,Майкъл отново нагъваше пица(уоу невероятно,дори за закуска),както и да е,та да закусихме и Люк ме закара до нас за да си взема нещата за училище.Бавих се повече от 30 минути,но той още ме чакашe.(как така не беше тръгнал ).
Стигнахме до училище и преди да слезем от колата той ме попита за отговора на предложението му да живея при него.

Люк:-Лара съгласна ли си да живеем заедно.

Аз:-Да!-казах без да се замисля.

ЛЮК:

Уоу не очаквах да каже ДА.Бях супер щастлив,защото наистина харесвах,дори обичах Лара.Часовете минаха спокойно и от даскало оставаха още 13 денааа.Бях щастлив,но как щях да кажа на Лара,че с момчетата заминаваме на турне,дали тя щеше да иска да дойде или не,тези мисли побъркват мозъка ми,но трябваше да я говоря с нея за това веднага.

Аз:-Лара трябва да поговорим за нещо много сериозно.

Лара:-Кажи Русокоско.-обожавах да ме нарича така.

Аз:-Ам,знаеш,че до края на учебната година остават 13 дена,та исках да ти кажа,че с момчетата имаме турне,което ще трае цялата лятна ваканция.

Лара:-Какво,е сама ли ще си седя цяло лято?-мразех да я виждам разстроена.

Аз:-Не,защото искам да дойдеш с мен,Грета също ще идва.

Лара:-Люк този път наистина трябва да помисля. :((

ЛАРА:

Не мога да повярвам от 2 дена сме заедно,а сега ще тръгне на турне.Животът ми е много труден,но дали ако тръгна с него ще имаме време заедно,дали няма да ме претрепят неговите фенки.Милион глупости ми се въртяха в главата,но накрая реших,че ще отида с него.Също така реших да дам апартамента,който бях купила под наем,за да не стои празен.На следващата сутрин пренесох нещата си в дома на Люк и приятелите НИ.И казах на Люк,че съм съгласна да отида на турнето с тях.Всички стояха и ме гледаха изненадано,после споделиха,че се радват.

Беше събота и беше много топло,затова решихме да излезем на двора и да поплуваме в басейна,аз и Грета си облякохме банските,а момчетата скочиха направо с дрехите.Забравих да кажа,че аз не обичам да влизам право в басейна,а първо се пека.Та да докато се ,,ПЕКОХ на бавен огън'',Аш ме хвана и ме хвърли в басейна(беше забавно),аз бързо изплувах и видях,че и Грета беше потърпевша,видях как я хвърлиха на люлка във водата,а тя викаше и молеше да я пуснат(понякога си мисля,че с нея сме сестри).

ГРЕТА:

Аз наистина много мразех да ме хвърлят на люлка в басейна и когато все още бях единственото момиче в къщата го правеха постоянно,но сега и Лара преживява същото.Понякога беше забавно,а понякога наистина се ядосвах.Случвало ли ви се е докато си лежите на шезлонга и си четете спиание да ви метнат в басейн,е на мен ми се случваше постоянно.Аз и Лара решихме да действаме.Излязохме от басейна и се престорихме,че отиваме да си вземем напитка,но всъщност дебнехме момчетата и когато те стояха до ръба на басейна ние се заслихме и ги блъснахме,те паднаха във водата,но Майк и Люк бързо излязоха и ни хванаха,ах как ги мразех(от обич :D),те търчаха с нас на всевъзможни страни,но накрая ни пуснаха,а ние тръгнахме да бягаме.Беше забавление край басейна .
Стана обяд,а аз и Лара приготвихме обяд,наядохме се,а аз се качих горе и си взех душ.В това време усетих как вратата на стаята ми се отвори беше Аш,аз отворих вратата на банята и си поддадох главата навън,попитах го какво търси,а той ме погледна с възхищение(мисля :/)

Аш:-Амм Грета,таковаа...ам то-аз го прекъснах.

Аз:-Аш,стига овърта.-аз сложих халата си и излязох от банята.

Аш:-Ами Майки те вика. - той беше супер неуверен.

Аз:-Аш кажи ми истината.

Аш:-Добре де,търсих Лара.

Аз:-Защо?

Аш:-Исках да и кажа,че я харесвам.

Аз:-Моляяя?По-добре недей ще си развалиш отношенията с Люк,а и тя си пада по него.

Аш:-Може би си права,но докато тя е около мен не спирам да мисля за нея.

БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now