Най-доброто предложение.

223 19 5
                                    

Бележка от автора:

В началото се разбира,че Лара не е добра в музиката,но като малка е свирила на китара и сега още го може.Както се разбра в една от главите,тя може и да пее.Написах го така в началото,защото искам героинята да е леко стеснителна и да не показва какво може,но в тази глава се отваря голям шанс за нея и Грета,приятно четене.

Г.Т. на Лара

Вече мина един месец от както се върнахме от Хаваите,ако се чудите как бях,общо взето всичко ме болеше,но оздравях и си останах жива и здрава и все пак когато се върнахме в Сидни Люк настоя да отида на лекар.И така аз отидох и както очаквах нищо ми нямаше.Малкия искаше да остане при родителите на Люк и решихме да го оставим там,а и те нямаха нищо против.И така моят рожден ден наближаваше и идиота с който живеех постоянно се събираше с другите и когато отивах при тях той ме гонеше.Идиот.Но така или иначе намирах занимание,като да се разхождам в парка и т.н.След поредната разходка се прибрах вкъщи,а там групичката бяха седнали на дивана и гледаха ужаси.Направих се на три и половина и без да ми пука минах пред телевизора и отидох в кухнята.Калъм започна да мръка,защото бил пропуснал момента когато някви идиоти нападат някъв човек,абе глупости.

-Лара нарочно го направи.-викаше Калъм

-Да и!?-погледнах го стряскащо.

-Ами нищо,просто...-не успя да довърши,защото аз просто отидох в спалнята и си легнах.Не бях обидена просто ми беше забавно да се дразня.Нямаше какво да правя и взех китарата на Люк,която стоеше подпряна до гардероба.В този момент Грета влезе,само тя знаеше,че мога да свиря макар,че не бях много добра,поне според мен.Тя седна до мен и предложи да изпеем нещо,а аз се съгласих.Когато се уточнихме за песента,започнахме да свирим и да пеем,като малки обожавахме да го правим и видях,че това още не се е променило.

You think you know me,
But you don't know me.
You think you own me,
But you can't control me.
You look at me, and there's just one thing that you see,
So listen to me, listen to me!

You push me back, I'll push you back,
Harder, harder
You scream at me, I'll scream at you,
Louder, l-l-l-louder,
I'm dangerous,I'm warning you,
But you're not afraid of me,
And I can't convince you.

You don't know me!

You think you got me,
But you don't get me.
You think you want me,
but don't know what you're getting into.
There's so much more to me than what you think you see,
So listen to me, Just listen to me!

You push me back, I'll push you back,
Harder, harder
You scream at me, I'll scream at you,
Louder, l-l-l-louder,
I'm dangerous,I'm warning you,
But you're not afraid of me,
And I can't convince you.

You don't know me!

And the longer that you stay,
The ice is melting.
And the pain it feels okay, It feels okay.
Hey!

You push me back, I'll push you back,
You scream at me, I'll scream at you!
Lauder X9

You push me back, I'll push you back,
Harder, harder
You scream at me, I'll scream at you,
Louder, l-l-l-louder,
I'm dangerous,I'm warning you,
But you're not afraid of me,
And I can't convince you.
And I don't have to...

I think you know me!

Когато свършихме,чухме ръкопляскане зад себе си,бяха момчетата и мениджъра им.Аз малко се стреснах и това доста си пролича,защото подскочих и се озовах на земята.Грета щеше да се спука от смях.

-Е момичета имате голям потенциал.-в този момент Люк се намеси.

-И аз така мисля.-аз го гледах,а той ми се смееше.

-Ами момичета имам едно предложение за вас.-ние с Грета се спогледахме и в този момент главите ни се обърнаха и се срещнаха с лицето на мениджъра на момчетата.

-Кажете го.-настоя Грета.

-Ами бих искал да работя и с вас,разбира се ако и вие сте навити.-момчетата направиха джаз ръце.

-ДАААААААА...-извика Грета без да се замисля,е какво да правя и аз се съгласих,нали така правят приятелите.ХАХ.

Бележка от автора:

Сори ако има грешки.Дано главата да ви хареса. :))) Моля коментирайте.И ако ви харесва гласувайте. :))

The boy of my dreams.Onde histórias criam vida. Descubra agora