Нова песен :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

266 22 10
                                    

Г.Т. на Лара

Събудих се на плажа,бях до Люк,но бяхме далеч от палатките...оу да ние се разхождахме и когато сме седнали на пясъка явно сме се унесли.Не се учудвам.Събудих Люк,защото трябваше да се върнем при другите.Той стана и тръгна с мен.Вървяхме към палатките и в далечината забелязах Грета да наднича в нашата палатка.

-Хей,хей какво си мислеш,че правиш?-извиках аз,а тя се стресна.

-Ами нищо,търсех те,къде бяхте?-попита тя ухилена до уши.

-Разхождахме се.-казах аз,усещайки,че се изчервявам.

-Значи цяла нощ се разхождате,а?-чек,малко тая пък от къде знае.

-А...а...ама ти от къде знаеш?-заекнах аз.

-Лара не ме мисли за толкова тъпа.-засмя се тя.

-Как можа да си го помислиш?

-Обичам да си говорим,ама трябва да тръгваме.

-Чакай малко,къде да тръгваме.-погледнах я така сякаш ще я изям.

-Ти само се оправи,аз събудя Ашли и Изабел.

-Впрочем къде са те?-попитах.Бях сигурна къде са,но все пак трябваше да кажа нещо.

-Ти как мислиш?-Грета си понижи гласът и с очи посочи палатките на Аш и Кал.

-Хайде да ги събудим.-предложих и с Грета и Люк се запътихме към палатката на Аш.Влязохме вътре и видях нещо което не ми се беше искало да виждам.НИКОГА.

-АШШШШ,обуй си нещо има момичета.-развика се Люк,смеейки се.

-Ауч.-извика Грета.А аз просто излязох от палатката,защото бях в шок.Как успя да я ,,обработи'' толкова бързо.Ашли поне беше завита.....забога.

-ЛЮЮК.-извиках аз,защото не можех да го оставя да наблюдава Ашли.

-Дап.

-Довлечи си гъза и спри да се вреш там където не трябва.-казах аз,като се опитах да бъда сериозна,но започнах да се хиля като надрусана.

-Ок,де ок.-каза той вдигайки ръцете си.

Всички се събудиха и преди да се усетя вече се прибирахме.Аш изобщо не беше засрамен.Но аз се засрамих........дори не знам защо,боже мой трябва ми помощ.Та да прибрахме се и аз получих обаждане от Грета,което гласеше,че трябва да сме в звукозаписното студио,за да запишем първата си песен официално.Йеййййй.Аз се приготвих,сложих лек грим състоящ се от очна линия,спирала и малко гланц.Но гланцът беше премахнат от целувката за довиждане,която Люк ми даде на тръгване.

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now