Г.Т. НА ЛАРА
Измина една седмица от турнето и от както в мен има живот,който след 9 месеца ще се покаже на белия свят.Точно така с Люк решихме да задържим този живот,който расте в мен.Щастлива съм въпреки,че все още мисля,че съм твърде млада.Което ми напоня не разказах за рожденния ден на Кал:
РЕТРОСПЕКЦИЯ:
Организирането мина успешно,партито щеше да се състои в най-известния бар точно до плажа.Всичко беше готово и всички бяхме развълнувани,Калъм го нямаше по време на организацията.Той беше отишъл да посрещне гаджето си от летището.Мхм изрусения бретон си имал гадже на 2000 километра от него,хах.Все пак супер много се радвам за него.
Ето,че дойде и края на денят и началото на купона.Бара се напълни с хора имаше много известни личности и затова Люк не се отделяше от мен.Да не би някой,който е пийнал малко повече да реши да ме изнасили(ох това момче).Та да пускаха супер музика,но когато идваха бавните песни Люк винаги искаше да танцуваме.Изморявах се,тоест по точно се преструвах на изморена,но май нещата не се получаваха с преструвките.Към 22:30 видях,че няколко момчета влизат,уоу това бяха Black Veil Brides,вокалиста ме загледа,но за щастие Люк не го видя.Те тръгнаха да си говорят,но единственото което чух бе,как Andy Black пита Люк дали съм му гадже.
-Хей пич дамата с теб ли е?
-Ами всъщност,да.
-Късметлия си,голяма красавица е.
-И аз така мисля.
В този момент Люк дойде при мен и поиска да си ходим.Обадихме се на другите и аз,Люк,Аш,Грета,Майк,Кал и гаджето му се махнахме от там и оставихме хората да си копунясват.Какво лошо има.Хах.Прибрахме се в хотела.Всичи се събрахме в апартамента на Кал и там продължихме с партито.
Г.Т НА ЛЮК
Искарахме си страхотно,но почти нищо не помня,никога не съм пил,но снощи май попрекалих.Лара все още спеше,тя беше толкова красива докато спи.Не исках да я събуждам и останах до нея обгърнал я с ръка около кръста.По едно време тя се събуди с викове.Тя крещеше името на някакво момче.Попитах я какво става,а тя се разплака.Попитах я отново и тя реши да ми каже.
-Лара,кое е момчето чието име викаш?
-Името е на брат ми.
-Ти брат ли имаш?
-Имах.
-Как така къде е сега?
YOU ARE READING
The boy of my dreams.
FanfictionThe boy of my dreams. Аз никога не съм разбирала от момчета,никога не съм имала връзка,но ето го. Той беше перфектен.Усещах,че имаме бъдеще,но дали той имаше същите чувства...?