Страхотна вечер с изродите ми!!! ♥♥♥

224 20 3
                                    

Г.Т. на Лара

Омагаш още не мога да повярвам на всичко което ни се случи....тур бус,нови инструменти и всичко нужно.Боже Господи на седмото небе съм,нямате си на представа какво ми е в момента.Никой не е в състояние да ме укроти.Божеееееее Мойййй....♥♥♥

Г.Т. на Люк

Боже опази...Лара от часове наред скача и вика като побъркана,тъкмо легне и пак стане :D.Понякога си мисля,че не е наред с главния мозък.Друг път,че просто е супер щастлива,брат и аз не бях толкова радостен,когато получихме всичко това,което получиха и те.

-Ларааа...успокой се.-казах аз на малко по-висок тон.

-Какво искаш Хемингс!?-каза тя смееща се като напушена.

-Ами малко да се успокоиш.-аз я хванах за ръцете и я раздрусах,беше супер смешно,но изведнъж тя стана сериозна.Докато я държах тя се надигна на пръсти за да стигне устните ми и ме целуна,аз я пуснах.

-Ах как си знаех,че ще подейства...-каза тя отново докато се смее.И пак започна да бяга.Нямаше какво да направя и започнах да я гоня.Бахти бързото същество.

-Лара,не се ли измори?-казах аз докато в същото време едвам дишах от преумора.

-Ами всъщност не.-тя се спря,а аз със все сили отидох до нея.Този път тя се наведе към мен,защото аз не успях да се изправя.

-Хей Люк добре ли си?-попита тя леко разтревожена.

-Ами....а-ако не беше....бягала толкова щях да съм.-казах аз едвам поемащ си дъх.

-Чакай ще ти дам вода.

-Ок.

Г.Т.на Лара

Боже мой наистина изморих Люк,затова отидох да му налея вода.Изтичах до него и му я дадох.Той отпи и се засмя.

-Нещо смешно ли има?-попитах аз подхилкваща се.

-Ако няма,ти защо се смееш?

-Ами такава съм си.

-Просто всичко това беше много изтощително и в същото време смешно,смея се защото не вярвам че ме умори толкова бързо.В училище нямаше по-бърз от мен.

-Фукльо.-казах аз и се засмях.

-А сега съм непохватен.

-Съгласна съм с теб.

-Ок Лара аз се качвам горе.По-късно имам среща с момчетата.

-А аз сега имам среща с момичетата.

The boy of my dreams.Onde histórias criam vida. Descubra agora