Безсънна нощ и едно прекрасно утро!!! :D :D :D

282 27 5
                                    

ЛАРА:

Аз си легнах до Грета и се опитах да спя.Тъкмо се бях унесла,когато Люк,Майк,Аш и Кал влязоха тихо за да не ни събудят,Люк стоеше над мен,а Майк над Грета,аз естествено се направих на заспала,но в момента в който Люк се наведе за да ме целуне по челото,аз отворих очи и го стреснах. :D :D :D Той щеше да падне,но аз го хванах.

Аз:-Мой ред е да те хвана Русокоско.

Люк:-Ама ти за каква се мислиш. - захили се той.

Аз:-ООО не ми ли позволяваш да те пипам- казах му през усмивка,и го пуснах,а той падна на земята.

В това време Грета се събуди от шумотевицата.Тя попита Майки,какво правят с момчетата в ,,Момичешката стая'',а те казаха,че само са ни гледали дали не правим някакви простотии.С Грета се спогледахме и кимнахме с глава.След това станахме и се нахвърлихме на момчетата,а те паднаха на земята и заедно с тях и ние.Започнахме да се хилим,а Аш и Кал се хвърлиха върху мен и Грета за да пуснем заклещените Люк и Майк.Аз ухапах Кал,а той ме удари по гъза. :D :D :D :D Тръгнах да гоня Кал,а той ме вдигна през рамо и ме носи до спалнята на Люк след,което ме заключи вътре,аз блъсках по вратата,защото бях оставила Грета сама с четири момчета.В този момент при мен влезе Люк,а аз се метнах върху него и го съборих отново. :D :D :D Отидох при Грета,но Майк беше при нея,а тя плачеше.Разтревожих се.И в този момент усетих как краката ми се отделят от пода бяха Кал и Аш,които ме вдигнаха на люлка и в този момент Люк отново влезе(и той да не пропусне нещо).В този момент Грета започна да се хили като изрод,а аз си помислих какво става,нали плачеше.

Грета:-Лара измамихме те.

Аз:-Какво...мразя виии.

Грета:-Какво искаш...Ларии,само се забавляваме-ахам,голямо забавление.

Аз:-Добре Аш,Кал пуснете ме долу.

Аш:-Добре щом искаш-в този момент ме хвърлиха към леглото,а аз сякаш полетях.

Кал:-Нали искаше да те пуснем???-смееха се те.

Аз:-Не знам,защо хем ви мразя,хем ви обичам!!!

Люк:-Обичаш ни,защото сме секси и сме якии,мразиш ни защото те обичамее...

В този момент аз станах и хванах Люк за ръка,след което влязохме в стята му.Целунах го по устните и усетих студената му обица,която ме възбуди още повече,той се усмихна и ми отвърна с целувка,той започна да ме опипва и ръката му стигна до бедрото ми след което бяхме прекъснати от Аш,който извика и другите,крещейки ЛЮК И ЛАРА СЕ НАТИСКАТ...Грета се хилеше като обезумяла...а аз се изчервих.В този момент Люк ми каза да отидем в хола за да гледаме филм,но и другите ни последваха.Краката ми бяха изтръпнали и Люк ме носеше надолу по стълбите.А когато слязохме Майк наду музиката,за да прикани мен и Грета отново да танцуваме.

Майк:-Грета,Лара стига сте мързелували,а станете и се раздвижете.

Аз:Майк уморена съм,защото някой не ни остави да спим.

Люк:-Съжалявам,че ви прекъснахме разкрасителния сън...-той се захили.

Аз:-Грета хайде просто да изтанцуваме една хореография.

Грета:-Да им покажем.

Танцувахме,а момчетата ни гледаха и ръкопляскаха.Свършихме със предно салто и паднахме на шпагат.След което станахме и отидохме да си легнем.

Сутринта незнайно как се събудих до Люк,а той ме гледаше с усмивка.

Люк:-Добро утро красавице.

Аз:-Добро утро русокоско.
Защо не помня нищо от снощи.

Люк:-След като изтанцувахте танца ти дойде да си легнеш,а аз дойдох при теб и те гушнах.

Нямаше какво да кажа просто бях безсилна в ръцете му.Сутринта ми беше вълшебна.

БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:СЪЖАЛЯВАМ АКО ИМА ГРЕШКИ ДАНО ГЛАВАТА ДА ВИ Е ХАРЕСАЛА.

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now