Ice bucket challenge?

95 9 1
                                    

Г.Т.на Лара

Събудих се за пореден път от слънчевите лъчи,които нахлуха през прозореца на спалнята.Обърнах се към Люк,който още спеше.Реших да го събудя.Ритах го,удрях го,замерях го с възглавницата ми.Нищо.Накрая реших да го полея с вода.Станах и взех кофа,напълних я с вода и я изсипах отгоре му.

-Какво по дяволите.....-стресна се той.

-Ау ти реши да се събудиш.-ухилих се насреща му.

-Трябваше ли да го правиш?-попита той с намусена физиономия.

-А какво очакваше да направя,ритах те,удрях те и те замервах с възглавницата ми и ти продължаваше да спиш като пън.-запротестирах аз.

-Аз ставам.-каза той,целуна ме по бузата и стана.Беше по боксерки,авввв още ми настръхва кожата.Той се облече и отиде в банята,аз станах и се зачудих какво да си облека и си избрах черен потник на който пише ,,I Love you to the moon and back'',сложих си сини дънки съдрани на коляното,блуза с дълъг ръкав в телесен цвят,панделка и огърлица в същия цвят и бели converse.Минах през банята и направих обичайните процедури.След като вече бях готова слязох долу.Люк беше приготвил кафе и беше оставил моето на плота,взех си го и излязох на двора.Седнах на тревата около басейна и отпих,изведнъж усетих ръце увити около кръста ми.Обърнах се беше Люк. (че кой друг) Той седна до мен и се усмихна.

-Хей.

-Хей.

-Искаш ли днес да направим това ,,прочутото'' ice bucket challenge?-попита ме Люк.

-Ice bucket challenge?-изгледах го невярващо.

-Да!

-Да добре.-съгласих се.

-Супер.-каза и се ухили като пет годишно дете.Той стана и се затича.

-Къде отиваш?-попитах го.

-Ами да взема кофа и лед.

-Дообре...

В този момент любящите ни приятели се появиха.Аз се изправих и се затичах към Грета.

-Хей какво става?-попитах аз.

-Люк каза,че ще правите предизвикателството с леда и дойдохме.-засмя се Майкъл.

-Добре.

-Впочем къде е Люк?-попита Калъм.

-Ето ме.-извика Люк който току що се беше появил със 8 кофи и много,настина много лед.

###############################################

След като заснехме видеото се качихме да се изсушим.Впрочем беше много гадно,едно от ледчетата се беше промъкнало в гащите на Калъм и щом се размърда го усети,падна наистина голям смях.След като се оправихме всички се събрахме в хола и започнахме да си говорим,минаха около два часа след което всички се разотидоха,започна да се свечерява.Аз реших да приготвя вечерята и след дълго мислене реших да направя спагети,започнах да изваждам продуктите...не след дълго всичко беше готово и започнах да нареждам масата,след няколко минути беше готово и извиках Люк.Първоначално се хранехме в тишина,но той я развали за което му бях благодарна.

-Лара помниш ли как се запознахме?

-Естествено.Ти ме покани на среща и ме заведе в общата ви къща,тогава се забавлявах наистина много.-този спомен накара мен и Люк да се засмеем.Изведнъж отново всичко утихна.

-Лара радвам се че те открих и реших да прекарам живота си с теб,още съжалявам че се поддадох на онази да ме докопа и ти ни видя тогава.-докато говорехме неусетно бяхме сършили с вечерята.

-Люк аз също се радвамюче те открих и че ще прекарам живота си с теб,а за онова нека го забравим,простих ти и също така искам да ти кажа,че адски много те обичам.

-Аз също много те обичам.-усмихнах се на думите му.

-Хайде да си лягаме.-предложи той.

-Добре,само да оправя тук.

-Аз те чакам горе.

Започнах да прибирам и след като бях готова се качих при Люк,отворих вратата на спалнята,беше тъмно,но можех да разбера,че той не е в леглото,игнорирах това и започнах да махам дрехите си.Иведнъж усетих две топли ръце да обвиват кръста ми,знаех кой е и затова се оставих,Люк започна да оставя мокри целувки по врата ми.Той леко захапа нежната ми кожа при което аз изтенах леко.

-Не знаеш колко ме възбуждаш.-каза той с леко дрезгав глас.Обърнах се към него и обгърнах с ръце раменете му,като ги спуснах надолу и усетих стегнатите му ръце.Той повдигна брадичката ми и въпреки тъмнита виждах сините му ириси.В този момент той разби устите си в мойте,целувката беше дълга и страстна,но трябваше да я прекъсна поради липсата на въздух.

-Хайде да си лягаме.-казах задъхана.

-Добре.-с Люк си легнахме аз се обърнах към него и го прегърнах,той направи същото.След което неусетно съм се унесла.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The boy of my dreams.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin