ЛАРА:
Нямах търпение да тръгнем,всички само мен чакаха и все едно се появих като принцеса на бял кон.Йей!Та да тръгнахме преди да спрем за първа почивка слушахме всички всевъзможни песни и си правехме доста селфита,качвахме ги в мрежата и само чакахме да видим колко лайка и коментара ще съберем,дори си направихме отделни селфита и ги качихме в facebook,като се състезавахме кой ще събере най-много лайкове(това бях аз) :D :D :D.Когато спряхме бяхме на някакъв плаж,обухме си бански и влязохме в океана,аз влязох малко по-навътре и докато се бях отпуснала усетих как нещо ме хваща за кракa,беше Люк(просто щях да го претрепя).Излязох на брега и тръгнах да го гоня,скочих отгоре му и го съборих.Другите щяха да се напикаят от смях,но на мен не ми беше до смях въпреки че се смеех.Единствено мислех как да си отмъстя на Люк,защото той наистина много ме стресна.Та да когато пак тръгнахме аз се преоблякох и си взех душ,през това време Люк беше заспал,а аз му намазах ръката със сметана и го погъделичках по лицето,той понечи да се почеши и се намаза със сметаната(бях като 2 годишните,но наистина ми беше забавно).
Люк:-Лара сега ще видиш ти,веднага се върни!!
Аз:-Ем хвани ме де,много си бавен..-аз се смеех и тичах накъдето ми видят очите.
Люк:-Ми не бягай и ще те хвана.
Аз:-Няма такъв вариант,мойто момче.
Люк:-Ем к,ти сама ще дойдеш.-аз се почувствах виновна и понечих да го целуна по бузата,но той игра подло и си обърна главата,така че моите устни да се слеят с неговите.
Аз:-Перверзик-смеех се!
Люк:-Съжалявам ела пак и опитай.
Аз:-Ами няма да ти се вържа отново!
Люк:-Жалко,е все ще заспиш,нали.
Аз:-Докато си при мен не го очаквай.
Люк:-Кой е перверзният?Аз или ти?-:D
Аз:-Ами и двамата.-В този момент Грета ни прекъсна(ахх колко я обичах,но понякога ми идваше в повече). :D
Грета:-Влюбените елате за малко.
Ние с Люк отидохме.
Там Аш,Майки и Грета ни питаха за идеи.Ние стояхме и се чудехме какво става,но в този момент на Люк му светна лампичката.
Люк:-Точно така,Кал има рожден ден след 3 дена.
Грета:-Добро утро мой човек.
Люк:-Хеййй...
Аз:-Добре,добре стига вече,какво ще правим?
Аш:-Ами до първия концерт остават още два дена...
Аз:-Страхотно,можем да планираме всичко щом пристигнем.
Люк:-Чудесна идеа.
БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:
Съжалявам ако има грешки,главата не е много интересна(поне според мен),в следващата глава ще се разбере,как Аш,Лара,Люк,Грета и Майки ще подготвят празненството за Кал,дали ще се случи нещо с Лара и дали ще бъде хубаво ще разберете в следващата глава.
YOU ARE READING
The boy of my dreams.
FanfictionThe boy of my dreams. Аз никога не съм разбирала от момчета,никога не съм имала връзка,но ето го. Той беше перфектен.Усещах,че имаме бъдеще,но дали той имаше същите чувства...?