Спирка Хаваи! :))

214 23 4
                                    

Г.Т.на Лара

Полетът беше около 3 часа и аз неусетно съм заспала,да си призная събудиха ме по най-гадния начин,а именно Грета.

-ЛАРАААААААА СТАВАЙ...-аз отворих очи и видях  всички да стоят и да се хилят на това което Грета беше изкрещяла преди малко и което беше ме накарало някакси да се озова на земята.Грета пускаше мазни,невинни усмивки,а аз я стрелках с погледи.Най после се изправих взех си багажа и си проправих път през момчетата,Грета ме последва и слезе след мен.Ухаеше приятно,а след 3 часов полет направо исках да целуна земята.Не че ме е страх да летя със самолет,а просто имах чувството,че сме летели около 30 часа.Та да след като момчетата слязоха от самолета,двама мъже дойдоха,взеха куфарите ни и ни заведоха до хотела в който щяхме да отседнем.5 минути по-късно вече стояхме пред вратата на апартамента,в който щяхме да сме аз и Люк.След като влязохме,видях колко прекрасно е всичко.Въртях се като муха без глава и описвах всичко все едно Люк не го виждаше.

-Люк дори и вана си има.-хилех се и се въртях.

-Да,знам!-смееше се той.

-И огромни телевизори и...и...и!-в този момент Люк ме целуна,за да ме накара да млъкна,но и с чорап не можеш да ми запушиш устата.Той ме погледна с надеждата,че съм спряла да говоря,но аз се направих на 3 и половина и продължих.Той излезе и се върна с Грета,а момчетата стояха и зяпаха от вратата.

-Лара пи ли си хапчетата!?-смееше се тя.

-Нямам нужда от тях!-аз все още се хилех като надрусана.

-Да не си пушила на сън!?-попита ме Кал.

-Хахахах много смешно,просто съм развълнувана.

-Ок,но моля те спри,защото взе да ме притесняваш!-помоли ме Аш и той започна да се хили,когато осъзнах колко съм смешна погледната от страни,спрях.Дори не се преоблякох и излязох.Зад мен чух викове,бяха на Люк.

-Лара къде отиваш?-изглеждаше притеснен.

-Отивам да ти изневеря.-смеех се аз.

-А,чакай идвам.-викна Грета след мен,а Майки,Люк,Аш и Кал,гледаха как малките ни задници излизат през вратата.Ние отидохме на външния басейн и легнахме на един от шезлонгите,но с дрехи.По-късно момчетата излязоха,а когато ги съзряхме видяхме,че Люк носи пояс,Майкъл плувки,а Калъм някакво надуваемо бяло животно,май беше куче.Не видях Аш,но минута по-късно и той се появи,намазан с плажно масло.С Грета искахме да се скрием за да не ни видят и да довтасат облечени по този начин(попринцип не ми пука за дрехите или за това как изглежда един човек,но това си беше доста злепоставящо,май го правеха нарочно).Уви те ни видяха и започнаха да викат имената ни,около нас имаше много хора,преди момчетата да дойдат до нас,със скороста на светлината с Грета махнахме дрехите си и останахме по бански,след което скочихме в басейна.Колкото и да е беше по-малко срамно от това хората да видят да се прегръщаш с момче,което е 1,90 и носи пояс.На същото мнение беше и Грета.Когато излязохме момчетата стояха на нашите шезлонги и си правеха селфи с някакви фенка,само Майк не беше там.Изревнувах.Вече не ми пукаше как изглеждат момчетата и отидох при тях,наведох се и прегърнах Люк и видях,че не беше фенка,а беше Майк със перука.

-ХАХАХХАХАХ момчетаа казах ви,че ще се вържат-каза Люк,докато се превиваше от смях.

-Хах няма да ти се размине,мойто момче.-казах аз и преди да получа отговор скочих в басейна.Плувах около 30 час,докато не усетих,че вече се сбръчквам и излязох.Грета отдавна беше на шезлонга и си ровеше в телефона,само аз бях тази която се гърчи като жаба в басейна.Та да отидох при другите олигофрени и си взех хавлията.

-Лара,няма ли да останеш при нас.-попита ме Люк.

-Не,ще си взема душ и ще се разходя.

Ок!-тръгнах и зад мен чуха подсвирквания,сигурно беше от Люк.Обърнах се и целунах средния си пръст като след това му го показах.-после чух само силния смях на другите.

След ободрителния душ се оправих,облякох си плитки къси панталонки и една блуза,която беше малко по-нагоре от пъпа ми,сложих си платформите,взех си протмонето и излязох,минах през басейна,а другите още бяха там,Люк нагъваше мелба,Майки и Грета си говореха,а Аш и Кал се бореха в басейна.

-Лара...да бъда ли искрен.-засмя се Люк.

-Да,моля.-погледнах го.

-Ами...сега ме караш да те искам повече от мелбата.-той ми се усмихна,след което ме накара да се наведа,към него.Аз се наведох и той ме целуна по устата,беше много сладко,но семейсво Клифорд не бяха на същото мнение.

-Люк,имате апартамент,идете там.-засмя се Майк.

-Ти млъквай там.-Люк го погледна,хем яростно,хем смешно.

Добре момчета,аз ще изляза малко за да рзгледам наоколо.Чао за сега.

БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:

Съжалявам за грешките,благодаря на всички,които ме подкрепят,мисля че веднага ще кача новата глава,но още не съм решила. :)) Моля оставете мнението си в коментарите!Благодаря ви предварително.

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now