Вечеря в дома на Люк.Страх не не мисля :P :D :*

307 27 3
                                    

ЛАРА:

Ето ме и мен в дома на Люк и приятелите му,те бяха доста забавни на пръв поглед и нямах търпение да седнем на вечеря.Докато Люк ме развеждаше забелязах Калъм(момчето с черната коса и с леко изрусен бретон) да ни следи,сигурно за да види дали ще се целунем,но си замълчах и не казах на Люк за това,Кал(както му викаше Люк) се засмя,защото видя,че го виждам.Люк ме беше хванал за кръста и се беше приближил към мен,дългата ми кестенява коса галеше нежно ръката му и на него явно му харесваше,когато стигнахме до празна стая,да си призная хвана ме лек страх,но след това Люк изръси,че това ще е моята стая.Стоях и го зяпах в продължение на около 5 минути,а той само се смееше като полудял.

Аз:-Люк трябва да обмисля това предложение и тогава да ти кажа.

Люк:-Няма проблем ще ти дам колкото време искаш.

Аз:-Утре в училище предполагам,че ще мога да ти кажа.

Люк:-Радвам се,сега да слизаме долу на вечеря.

Докато отивахме до стълбите Аштън искочи пред нас,Люк се засмя,а аз стоях като трясната от брадва(тоест уплашена) :D :D Аштън имаше много сладък смях и след като продължи да се смее и мен ме хванаха лудите(започнах да се смея като пача на трафопост :D :D ).И така тримата се смяхме слизайки по-стълбите,аз щях да се претрепя,но Люк ме хвана,а след тази моя проява Аш направо слезе търкаляйки се от смях.

Когато най-после стигнахме до първия етаж,все още бяхме на вълна изродско хилене.Най-накрая се увладяхме и видяхме,че Майки(високо момче със червена коса) стои на вратата прегърнал секси момиче,което също е със червена коса,когато ми се изясни погледа видях,че това е Грета моята BFF(най-добра приятелка завинаги).Изтичах и я прегърнах,а момчетата ни гледаха втрещено.

Майки:-Ама вие познавате ли се?- попита ни той все още гледайки ни втренчено.

Аз:-Да Майк,Грета ми е най-добрата приятелка.

Майки:-Каквооо!Но това е СТРАХОТНО.-танцувайки със странни движения Майки се въртеше около нас като майка пчела,която кръжи около кошера си.

Люк:-Лара,наистина ли познаваш Грета?

Аз:-Да!-засмях се аз.

Аз:-Грета,какво правиш тук?-все още прегръщайки я.

Грета:-Амм...Лара аз живея тук.-останах втрещена.

Аз:-Каквооооооооооооо?-просто не можех да повярвам.

Майки:-Поканих Грета у дома,още щом станахме гаджета.

Кал и Аш още стояха на едно място и ни гледаха все едно сме им изяли десерта.Аз извиках имената им за да се свестят от шока в който бяха,а Люк вече беше яхнал Майки и обикаляха в кръг,може би защото ние с Грета сме BFF,но бяха много смешни.След като Кал и Аш се свестиха седнахме да вечеряме.Беше забавно...и аххх този смях направо ме влудяваше(имам предвид не с лошо,ами супер много се хилех,като чуех смеха на Аш).Смехът на Кал кънтеше из цялата къща,а аз и Грета се смяхме като обезумели.Точно така цяла вечер само смях.Люк и Майки пускаха лафовете от които направо припадахме.Вечеряхме спагети,а за Майки имаше пица,защото бе любимата му храна.

След вечеря гледахме Титаник(уау никога не съм гледала по-тъжен филм),а после аз разказах за себе си и ето какво казах,беше като интервю :D :

-Как се казваш? :Д - ме попитаха

-Казвам се Лара Ферер.

-На колко години си? - беше следващия въпрос :)

-На 18 години съм.

-От къде си?

-От Лондон,но се преместих тук и сега живея сама. - беше ми странно :D :D :D

-Къде учиш?

-В един клас съм с Люк,защо не питате него... :D :D :D

-Какво обичаш да правиш в свободното си време?

-Занимавам се с танци основно със Street Dance,и не ме бива в музиката.-никога не бях казвала за танците,но бях доста добра.

Всички ме гледаха с възхищение от това,че танцувам и за момент ,,ИНТЕРВЮТО'' спря. :DDD Всички ме накараха да изтанцувам някоя хореография,а Грета ми помогна,защото с нея тренирахме заедно,но за разлика от мен тя беше добра в музиката.Когато свършихме с хореографията,аз бях изтощена и направо паднах,но отново мистър Русокоско ме хвана.Момчетата ръкопляскаха много силно.Хареса ми факта,че на тях им хареса,а Грета направо си заспа в ръцете на Майк.По-късно Майк пренесе на ръце Грета до стаята и,а аз бях толова изморена,че се качих след тях.Аз влязох след Майк,а той положи Грета на леглото и,а аз бях толкова уморена от превъртания и скачания,че се сгрумолясах и заспах до Грета,но съня не продължи много....

БЕЛЕШКА НА АВТОРА:

ТАКА ДАНО ДА ВИ Е ХАРЕСАЛО МИСЛЯ,ЧЕ ГЛАВАТА Е МНОГО ДЪЛГА И АЗ ЩЕ ПОЧНА ВЕДНАГА ТРЕТАТА...НАДЯВАМ СЕ ДА НЯМА ГРЕШКИ,А АКО ИМА СЪЖЕЛЯВАМ :))

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now