Инциденти.

166 19 4
                                    

Г.Т.на Лара

Вече беше тъмно.Както се разхождах и си блях в телефона някакъв сърфист се блъсна в мен.Аз паднах и от негова страна получих усмивка и помощ.

-Ам,много се извинявам-каза той,но изражението му вече беше по-сериозно.

-Аха,аз също се извинявам,просто блеех в телефона си и да...-той се усмихна и в този момент се приближи към мен.

-Ам извинявай,кестен какво си мислиш,че правиш!?-попитах го без да се замисля,какво казвам и как го наричам.

-Ами опитвам се да те целуна.-ама,че нахалник.

-Сори,ама съм заета.

-От кого не вярвам някой да те вземе със този инат.-в този момент видях как сърфистчето се сгрумоляса на земята,не видях спасителя ми.Моят ,,спасител'' ме дръпна за ръката при което ме накара да извикам от болка.Той беше висок и слаб,но хватката му беше добре затегната.След около 5 минути стигнахме,намирах се пред някакъв бар.Аз не исках да влизам,но онзи ме стрелна с поглед,а за да не пострадам просто го последвах.Вътре беше пълно с пияни тийнейджъри,аз не харесвах такива среди,бях направила едно огромно изключение за рожденния ден на Кал и дори тогава си тръгнахме по-рано.Та да след като онзи си проправи път през мъртво пияните ДЕЦА,влачейки мен,стигнахме до задния вход на бара.Той ме притисна до стената и аз си ударих гърба в каменната стена,не издържах и проплаках от болка,не знаех и не виждах моят спасител и в същото време похитител.Той се наведе и впи бясно устни в моите,сълзите ми започнаха да слизат от очите ми,започна с цялото си нахалство да ме обарва къде ли не,опитах се да се откопча от него и за момент успях,но ръката му беше по-бърза от мен и отново се оказах между него и стената.

-Хах къде си мислиш,че отиваш,бейб?-той ме погледна и най сетне успях да видя лицето на изрода,който се опитваше да ме изнасили.

-Далеч от теб,за какъв се мислиш.-казах без да се сетя за последствията.Той ме погледна яростно и ми удари плесница.Все още бях будна,но беззащитно стоях легнала на земята,успях да видя,че Люк връхлетя върху него и виждах,че вече беше започнал да реве от ярост.Той налагаше русия идиот,със всичка сила.Когато най-посля успя да го обездвижи,дойде до мен и виждах как сълзите се стичаха по лицето му.Той ме вдигна и за окончателно време вече бяхме в хотела, влезе през задния вход,за да не ни види някой от персионала.Бяхме пред апартамена в който,сме отседнали,но той не успя да изкара ключовете и извади телефона от задния си джоб след което,набра някой.По мои следвания беше Майки,защото го видях как бяга,а Грета го следваше.От там нататък помня как се събудих положена на леглото и видях как Люк беше седнал на стола близо до леглото на което бях,видях как притиска ръце към лицето си и когато най-после го откри видях,че целият беше зачервен и лицето му беше мокро.

The boy of my dreams.Where stories live. Discover now