Специална изненада и втори ден от както пътуваме. Йей

229 28 13
                                    

ЛАРА:

Хах ето ме и мен,стоя си на дивана и се чудя какво да правя досега играх Flappy Birt,честно щях да си счупя таблета,но накрая просто изтрих играта.Изведнъж усетих,как автобуса просто спря.Зачудих се какво става,след това Люк дойде при мен и ми каза,че тази вечер ще отседнем в хотел.Не знаех дали да се радвам,но въпреки всичко си взех малко дрехи и се настаних в една от стаите.В този момент Люк влезе с куфара си при мен.Попитах го какво прави,а той каза че се настанява.Стана ми странно,защото в стаята има само едно легло.След това схванах.Люк ме гледаше изведнъж си остави куфара и се приближи към мен.С него започнахме да играем креватно джудо(сещате се).Той се хвърли върху мен и свали блузата ми,започна да ме целува.За миг исках да се върна в нас,но след като истенах от удоволствие,размислих.

На сутинта целунах Люк за добро утро и той се усмихна,но не отвори очи(явно го бях изморила :D).Честно да си кажа,не ми беше много добре,сигурно просто бях изморена.Слязох на закуска,а Грета ме погледна уплашено,след което изръси,че ще останем още два дена.Стоях и я зяпах все едно ми е чужда.И в този момент усетих как залитам и щях да падна,ако не беше Люк.Той беше точно зад мен и ме хвана,а аз се отпуснах.Всички се приесниха и ме закараха горе да си легна.Прекарах деня в леглото.Вечерта нещо ме усъмних и реших да отида до най-близката аптека.Купих си тест за бременност(точно така не бях сигурна и реших да проверя).Прибрах се в стаята,никой не ме видя за щастие.След като направих теста,останах шокирана.Беше положителен!Чудех как ще кажа на Люк,че ще става баща на 18 години.Уплаших се в този момент вратата на банята се отвори,отново за щастие беше Грета,тя ме видя с теста в ръка,взе го и ме погледна уплашено.

Грета:-Лара,какво е това?

Аз:-Тест за бременност.

Грета:-Знам какво е,но защо е положителен.

Аз:-Амии...такова.

Грета:-За вас предпазни средства няма ли?

Аз:-Ами не очаквах точно това.

Грета:-Трябва да кажеш на Люк преди да тръгнем.

В този момент се появиха Майки и Кал.Помислих си ,,оф направо страхотно''.

Те видяха Грета да държи теста,а Майки щеше да припадне,защото си помисли,че е на Грета.

Аз:-Майки преди да кажеш нещо или да се развикаш,теста е мой.

Майки:-Моля?

Аз:-Ем да русокоското ще става баща,разбира се ако не махна нещото от мен.

Не усетих как,но Люк се появи.

Люк:-Какво става тук,каква е тази суматоха.

Кал:-Ами Хемингс,ще ставаш баща.

Люк:-Моля,стига шеги.

Аз:-Не се шегува.-дадох му да види теста.

Люк:-Това е страхотно!

БЕЛЕШКА ОТ АВТОРА:

Съжалява,че главата е къса,и се извинявам ако има грешки.Искам да ви попитам вие това ли очаквахте? :))) 

The boy of my dreams.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora