𝑹𝒂𝒏𝒅𝒐𝒎 𝑬𝒏𝒄𝒐𝒖𝒏𝒕𝒆𝒓

2.1K 36 11
                                    


𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆

Charaktery:

Jeon Jungkook:
- syn pana Parka (CEO společnosti)
- má bratra,jeho matka zemřela.
- veselý,usměvavý,trochu přidrzlý,ukecaný
- 19 let
- student vysoké školy

Kim Taehyung:
- Jeho rodina nežije
- Je to Mafia Boss (nejsilnější v celé Korei)
- chladný,bezcitný,mrzutý,někdy i trochu ukecaný ( pokud dojde na jeho bestie)
- 21 let

TOP: Taehyung
BOTTOM: Jungkook

———————————————————————

Je ráno. Vůbec se mi nechce vstávat do té zpropadené školy! Stejně tam nic nedělám,tak nechápu,proč bych tam měl vůbec chodit. Převalil jsem se na druhý bok postele a ještě se zahrabal do peřin,jelikož jsem prostě nechtěl vstávat.

,,Kookie? Vstávej." Řekl mi můj bratr Jimin. Něco jsem na něj zabrumlal a dál si hezky hajal pod peřinou. ,,Kookie?! Vstávej~ musíš do školy." Promluvil na mě znovu Jimin,přičemž do mě jemně drcnul.

Já na jeho slova opět zabručel něco jako 'nech mě' a dál si spinkal. Jimin to už teda nevydržel a někam odešel. Za pár minut se vrátil a na mé hlavě mi přistál kýbl vody.

,,Co to děláš?!" Prskl jsem na něj při vymrštění do sedu. Jimin se na mě zamračil a kýbl položil vedle mé postele. Ruce si pro lepší efekt dal v bok. ,,Měl jsi vstávat. Teď se jdi osprchovat Kookie." Řekl mi opět jeho jemným hláskem.

Někdy mi připadá ,že se chová jako moje matka...

S zavrčením jsem se teda dobelhal, už dost probuzený,do koupelny,kde jsem si dal rychlou sprchu a zamířil se převléknout. Vzal jsem si na sebe můj každodenní outfit. Roztrhané džíny,dnes černé a volné bílé tričko.

Po obléknutí a zabalení věcí do školy jsem zamířil na naši společnou snídani.

Tam jsem zasedl ke stolu a s poděkováním se pustil do snídaně. Pořád mám takový pocit, jako kdyby mě pan Park neměl rád. Pořád upřednostňuje Jimina... Ale tak,mám se čemu divit? Jimin je jeho syn a já jsem jen nějaký adoptovaný děcko...

S povzdechem jsem si nabral jednu lžíci vajíček do pusy a tak ukončil mou převelikou snídani.

𝐓𝐈𝐌𝐄 𝐒𝐊𝐈𝐏 (po škole)

Škola dnes uběhla rychle. Jimin chodí do jiné třídy,ale pořád mám ve třídě mého dobrého kamaráda Felixe. Sice mě párkrát bodl kudlu do zad,ale jinak je úplně neškodný!

,,Jsem doma!" Zahulákal jsem při příchodu do domu. Nic. Nikdo se mi neozval. S povzdechem jsem si zul tenisky a slékl bundu,kterou jsem pověsil na věšák u dalších bund.

S úsměvem jsem se vydal do obýváku,kde na mě čekalo dost velké překvapení. Sedělo tam několik mužů. Jeden držel otce,jeden Jimina a ostatní na to jen přihlíželi. Na místě jsem z toho ztuhl. Nevydal jsem ani hlásek,jelikož to prostě nešlo.

,,Kohopak to tu máme? Neříkal jsi mi,že máš dalšího synáčka~" Řekl hlubokým hlasem muž, jehož krása mne oslnila. ,,T-to je Jungkook P-pane.." Zamumlal pan Park. Zděšeně jsem se na muže podíval a jen párkrát zamrkal.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat