𝑰 𝒏𝒆𝒆𝒅 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒍𝒑..

1.1K 31 22
                                    


𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆

Charaktery:

Jeon Jungkook:
- veselý,drzý,někdy mrzutý
- student vysoké školy
- žije s rodinou (celou)
- přítel Kima Taehyunga

Kim Taehyung:
- chladný,romantický,hodný(pouze na Kooka)
- Mafia Boss
- rodinu má,ale žije sám
- přítel Jeona Jungkooka

TOP: Taehyung
BOTTOM: Jungkook

———————————————————————

,,Hej!" Nic.

,,Hej?!" Taky nic. Panebože! Je snad ten Jimin hluchej?!

,,Hej Jimine?!" Teď už se KONEČNĚ otočil.

,,Co je?" Zašeptal na mě.

Rozhlédl jsem se kolem sebe,hlavně na učitelku,aby mě kdyžtak nenapomenula. To by byl můj konec. To vám říkám.

,,Máš dnes čas?" Zeptal jsem se ho.

Jimin se trochu přisunul a nenápadně si ke mně přisedl do lavice. Naklonil se ke mně a pošeptal. ,,Mám."

Vítězně jsem se ušklíbl. ,,Tak to něco podnikneme." Zašeptal jsem na něj. Jimin se usmál a mrkl na mě. ,,A co budem dělat?"

Zamyslel jsem se. ,,Nevim. Mohli by jsme-."

,,Ehm Ehm." Odkašlal si někdo.

Ohlédl jsem se vedle sebe a spatřil učitelku, která tam stála. ,,Jé..heh. Dobrý den paní učitelko!" Řekl jsem nervózně,při podrbání zátylku.

,,To dobrý den si nechte pro sebe pane Jeone. Pojďte k tabuli." Napomenula mě přísně.

S protočením očí jsem se teda zvedl a docoural se k tabuli. Tam jsem s nervozitou vypočítal příklad a sedl si zpátky na své místo.

,,Máte štěstí Jeone." Zamumlala si pro sebe.

Nad tím jsem opět protočil očima a dohodl si, co teda s Jiminem podniknem.

DING DONG.

Zazvonilo konečně na přestávku. Tak jsme se s Jiminem docourali k tabuli a smazali ji,jelikož tenhle týden padla služba na nás.

Fakt bomba tohle.

Po nějaký minutě jsme to došmrdlali a šli si nazpátek sednout. V tu chvíli do třídy vešla ta jeho partička. Abych podotkl,Chenova partička.

,,Hej Jeone?! Už jsi spal s každou v této třídě?!"

Zařval po celé třídě. Zase se mi začala vařit krev. Proč mi to sakra říká? To snad neví,že ho přeperu?!Aishh...

,,Hej! Mluvim na tebe!" Prskl na mě a já zaťal pěst. Ať na mě kurva nemluví.

Jimin mě chytil za paži a snažil se mě uklidnit.

Samozřejmě k nám Chen za tu chvilku přišel a dál si do nás jel hroty. ,,Neumíš mluvit kurva? To tě to ta tvá pojebaná máma nenaučila!?"

Pojeba- Co to KURVA řekl?!

Zvedl jsem se a než se nadál,ležel na zemi. Obkročmo jsem si na něj sedl a začal mu dávat rány. Nebude nadávat mé drahocené matce!

Už mu z obličeje tekly proudy krve,ale můj vztek mě prostě ne a ne opustit.

,,Dost!" Zařval hluboký hlas.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat