𝑰'𝒎 𝒄𝒓𝒂𝒛𝒚 𝒂𝒃𝒐𝒖𝒕 𝒉𝒊𝒎!

1K 23 38
                                    


𝗬𝗢𝗢𝗡𝗠𝗜𝗡

Charaktery:

Min Yoongi:
- chladný,přísný,odtažitý,spravedlivý
- rodinu nemá(žije sám)
- Mafia Boss ;)
- 23 let

Park Jimin:
- veselý,mrzutý,hodný,kamarádský
- rodinu má,žije s kamarády na pokoji
- číšník v restauraci
- 20 let

TOP: Yoongi
BOTTOM: Jiminie

————————————————————————

,,Hej hoši? Nechcete jít dnes pařit?" Zeptal se nás Taemin, sedící s námi u stolu.

Mohli by jsme no. Dlouho jsem nikde nebyl a trochu alkoholu mi nic neudělá!

,,Klidně." Usmál jsem se.

Kluci souhlasili také. Tak jsme se nějak dohodli. Dnes v 18:00 před barem kousek odtud. Jo. To nějak zmáknu!

Všichni jsme se rozešli domu a tak asi po dvaceti minutách jsem domu opravdu dorazil. Tam jsem si sundal mikinu a odhodil ji do koše s prádlem.

Poté jsem otevřel svůj obří šatník a začal hledat nějaké vhodné oblečení na párty.

,,Mám to!" Zajásal jsem.

Vytáhl jsem černé,uplé džíny a volnou košili. Položil jsem si to na postel a dal si rychlou sprchu. Poté se převlékl do vybraného oblečení a navoněl se.

Ani jsem si neuvědomil,jak rychle mi čas letěl. Už bylo 16:29 a já bych měl vyrazit. Sbalil jsem si své sakyfaky a zamířil k baru.

Když jsem tam došel,byl jsem mezi prvními. První byl samozřejmě Minho. Potom tam přiběhl Taemin,James a ostatní.

,,Jsme všichni." Oznámil nám Taemin a všichni jsme tak zamířili dovnitř.

Vevnitř to bylo nové. Všude byly velké bílé sedačky,které krásně splývaly s osvětlením. Všude hrála i hlasitá hudba a kolem tancovali lidé.

Zasedli jsme k jednomu z prázdných stolů a objednali si alkohol.

,,Hrajem flašku a bez vyjímek. Všichni." Nakázal radostně James a zatočil flaškou.

Padlo na Taemina. Splnil tak náš zadaný úkol a sedl si nazpět. Po nějaké té hodině to konečně padlo na mě. Měl jsem pocit,že se unudim k smrti!

,,Jiminie~ jdi a donuť toho chlapa v saku,aby se s tebou líbal. Jakkoliv." Mrkl James na muže,sedícího kousek od nás.

Měl na sobě černé sako,v ruce sklenku vína a mobil.

,,J-jasně.." Pípl jsem a zamířil za ním.

Byl extrémně hezký! A to jako fakt!

,,Ehm ehm.." Odkašlal jsem si.

Muž se na mě nezaujatě podíval a nadzvedl obočí a prohlédl si mě. ,,Co potřebuješ?" Zeptal se chladně. Má tak boží hlas!

,,Já...mohu vás políbit?" Zeptal jsem se narovinu.

Muž se na mě zkoumavě podíval. Chvíli nic neudělal,ale po chvíli odložil mobil s vínem a poplácal na svůj klín.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat