𝑵𝑨𝑴𝑮𝑰Kim Namjoon:
- chladný, dominantní, nešikovný, milý
- CEO společnosti
- 24 let
- kamarád YoongihoMin Yoongi:
- náladový, milý, skromný
- sekretář
- 23 let
- kamarád Namjoona———————————————————————————
𝒀𝒐𝒐𝒏𝒈𝒊 𝒑𝒐𝒗.:
Je páteční večer. Já a můj nejlepší přítel se procházíme po mostě a snažíme se nadýchat čerstvého vzduchu.
Ani jednomu z nás se dnes v práci nedařilo. Asi náhoda? Jdeme se společně opít, dát si skleničku vína a pokecat o životě, jako to děláme skoro každý měsíc.
Tento měsíc je pro mou osobu jaksi dramatický, jelikož jsem si uvědomil několik věcí. Zaprvé, má bývalá přítelkyně byla coura a podváděla mě, zadruhé? Miluju svého nejlepšího kamaráda. Ano, slyšíte dobře, je tomu tak.
Jen nevím, jak to Namjoonovi oznámit. Je velice temperamentní a tvrdohlavý. Bojím se, že kdybych mu to řekl, náš vztah, který si už takovou dobu budujeme, mohl skončit během lusknutí prstů.
,,Namjoone?" Ach bože, musíš začít pomalu! Ve hlavě jsem se propleskl a zároveň se trochu podpořil. Byl jsem nervózní a nevěděl, co dělat.
,,No?" Namjoon se na mě podíval se zvednutým obočím. Už teď vypadal tak dominantně, málem se mi podlomila kolena.
,,Kam teď půjdeme? Už mě nebaví tady chodit. Mám chuť na víno. Dneska to byla dřina." Na nic lepšího jsem se nezmohl, prostě jsem se snažil udržet konverzaci a začít zlehka. Nemohl jsem to na něho vypálit!
,,Hmm..." zamručel zamyšleně. ,,Půjdeme ke mně a dáme si skleničku vína ve vířivce." Nabídl a já musel souhlasit.
Bylo to takto obvykle. Buď jsme šli ke mně a nebo k němu. On má velikou moderní vilu, přesně takovou, jakou mají mafie ve fanfikcích. Já mám sice byt, ale rozhodně se nemám za co stydět. Je dobře vybavený, pěkně zřízený.
S Namjoonem jsme se pomalu rozešli k jeho bavoráku, do kterého jsme nasedli a odjeli k němu domu.
Netrvalo dlouho a my byli na místě. Vystoupili jsme, zamkli auto a šli dovnitř domu. Já si došel sednout na gauč, doslova jsem se rozvalil a nechal Namjoona přinést nějaké víno, které má ve sklepě ve velkém množství.
,,Tady," položil přede mě dvě skleničky a rovnou nalil víno jak do mé, tak do jeho. Poděkoval jsem a snažil se nemyslet na to, co jsem vlastně měl v plánu.
,,Tak, povídej. Jaké to bylo v práci? Říkal jsi, že se něco pokazilo." Super, začnu pomalu a potom to prostě nějak zmáknu!
,,V práci jsme zjistili, že mě má sekretářka po tajnu okrádala o peníze. Nahlásili jsme ji a vyhodili ji. Už na začátku měsíce jsem měl pocit, že nám chybí peníze, ale netušil jsem, že udělá tolik nekalostí." Jeho hluboký hlas jsem hltal tak moc, že jsem málem začal slintat. Naštěstí jsem se udržel a nestalo se tak.
,,To je mi líto." Přitlachal jsem ze slušnosti a položil na jeho ruku rameno, jako gesto podpory.
,,Fajn, díky." Namjoon mou ruku okamžitě odstranil a zakryl to tím, že si protáhl záda. Mrzelo mě to. Nedal jsem to ale na sobě znát.,,Tak se napijme," pozvedl skleničku a já si tak s úsměvem přicinkl.
-
,,No a tak jsem jí řekl, že má jít prcat s tím svým Edvardem, nebo jak se jmenuje!" Vyprskl jsem výsměšně při prohození rukou a napil se z flašky alkoholu.
ČTEŠ
oneshots || b t s ✔️
FanficBts oneshots na přání ;) !! Ze většiny to ale budou taekook oneshots, bcs to je můj oblíbený ship a píšu je nejčastěji. Samozřejmě se tu najde hodně smutu, takže se máte na co těšit !!