𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Charaktery:
Kim Taehyung:
-CEO společnosti
- rodinu má,ale moc se nevídají
- je chladný,ale spravedlivý,romantický
-20 letJeon Jungkook:
-Asistent Pana Kima
- žije s rodinou,má staršího bratra
- je ukecaný,mazaný,drzý,ale taky slušný
-19 letTOP: Taehyung
BOTTOM: Jungkook———————————————————————-
,,Joone! Kde je sakra moje kravata!" Zařval jsem už dost vytočeně na mého staršího bratra, který mi mou kravatu určitě někam dal.
,,Cože?! Já ti ji nikam nedal Kooku! Máš ji pověšenou v šatníku,tak to přestaň svádět na mě." Prskl po mě Namjoon.
Nad jeho slovy jsem protočil očima a vzpomněl si. Já vlastně v mém šatníku tu kravatu nehledal! Tak jsem se rozeběhl do mého druhého šatníku a tam opravdu mou kravatu našel.
S kravatou jsem doběhl k zrcadlu,kde jsem si ji při cestě zavázal a ještě je trochu navoněl a dopřipravil. Pan Kim nemá rád,když chodím pozdě,natož neupravený. Doufám,že mi dnes odpustí,že přijdu později...
Popadl jsem mou pracovní tašku,mobil si strčil do kapsy od saka a rozeběhl se ke dveřím. Cestou ke dveřím jsem potkal Joona,kterému jsem jako rozloučení zamával a mamku,které jsem věnoval polibek na líčko.
Poté jsem konečně doběhl do botárny,kde jsem se obul a vyběhl ven z našeho domečku. Při sprintu na autobusovou zastávku jsem si vytáhl peněženku a když jsem si všiml,jak mi ten bus odjíždí,běžel jsem ještě rychleji.
,,Doprdele.." Zaklel jsem. Zabušil jsem na kapotu autobusu a tak zastavil. Celý udýchaný jsem nastoupil a sedl si na mé obvyklé místo.
𝐓𝐈𝐌𝐄 𝐒𝐊𝐈𝐏 (před společností)
K mému štěstí jsem měl hodného řidiče a jelikož jsem vystupoval jako poslední,tak mě vyhodil před mou společností. Tedy,před společností pana Kima.
Poděkoval jsem a začal spěchat dovnitř budovy. Cestou jsem potkal pár lidí,kteří na mě jako vždy divně zírali. Radši jsem to nechal být a dál běžel směrem do kuchyňky,kde jsem udělal kafe pro pana Kima. Rychlostí blesku jsem vyběhl schody a došel k jeho kanceláři.
Tam jsem opatrně zaklepal a počkal,až se ozve slovo 'Dále'. Když jsem to kouzelné slůvko zaslechl,vešel jsem. Uklonil jsem se a než jsem se stačil vzpamatovat,nějaká dívka do mě strčila a já to kafe vylil jak na sebe,tak na zem.
,,Au.." Zavrčel jsem a upustil hrníček,který se rozbil na podlaze. Pan Kim se na mě naštvaně podíval a došel ke mně. Vzal dívku za ruku a postavil ji za sebe. ,,Strčil do mě Tae.." Řekla svým přesládlým hlasem.
Teprve teď jsem si uvědomil,kdo to vlastně byl. Byla to moje největší nepřítelkyně (nevím jak to říci v ženském rodě xdd) Lisa Manoban. Už od střední školy se nenávidíme. Vždy mi dělala jen naschvály. Kurva jedna.
,,Co to děláte Jeone?!Proč jste do ní strčil?!" Prskl po mně pan Kim. Ublíženě jsem se na něj podíval a na sucho polkl. ,,To ale ona-.." ,,Přestaňte svádět vinu na ní." Přerušil mě pan Kim naštvaně. Já se podíval na Lisu,která mi věnovala úšklebek a tak jsem si povzdechl.
ČTEŠ
oneshots || b t s ✔️
FanfictionBts oneshots na přání ;) !! Ze většiny to ale budou taekook oneshots, bcs to je můj oblíbený ship a píšu je nejčastěji. Samozřejmě se tu najde hodně smutu, takže se máte na co těšit !!