𝙏𝘼𝙀𝙆𝙊𝙊𝙆Charaktery:
Jeon Jungkook:
- chladný,mrzutý,nepřístupný,tvrdohlavý
- žije sám (rodinu ale má)
- student vysoké školy
- nejlepší kamarád TaehoKim Taehyung:
- tichý,veselý,opatrný,chytrý,usměvavý
- žije na intru (na pokoji s Hobim)
- student vysoké školy
- nejlepší kamarád JungkookaTOP: Jungkook
BOTTOM: Taehyung———————————————————————
Pohled Jungkooka
Popadl jsem jídelní tác a zamířil k okénku na jídlo. Samozřejmě mě ten idiot a ta jeho partička znovu předběhli.,,Jděte si kurva stoupnout za mě! Nebudete mě předbíhat." Prskl jsem po Jackovi,který se na mě ohlédl a schytal můj vražedný pohled.
S potichým zabručením přikývl a šel si stoupnout na konec řady,zatím co ho ta jeho partička následovala.
,,Haló? Proč ta řada stojí?" Ozvala se jedna z kuchařek,která vykoukla z okénka na jídlo.
Rychle jsem se vzpamatoval a podal jí tác,aby mi už laskavě nandala to jídlo. Když tak provedla,vzal jsem si tác a šel v klidu obědvat.
Pohled Taehyunga
,,Hele,Tae?" Vydechl Hobi vážným tónem.
Už teď se mi to nelíbilo,jelikož Hobi normálně takto nemluví. Je to takové sluníčko,které se pořád usmívá a nikdy nemluví vážně,natož aby se mračil.
,,Hmm?"
,,Co s tím Jungkookem? Je to pořád stejné?" Optal se mě Hoseok,přičemž jsem si nad jeho otázkou povzdechl.
,,Je Hobi. Nevím,co mám dělat. Nejeví žádný zájem. Jen se semnou baví zřídka.. Nechápu to,i když jsme nejlepší kamarádi,chová se ke mně tak chladně.."
Byl jsem z něho už zoufalý. Miluju ho už delší dobu a když vidím,jak o mě nejeví žádný zájem, je chladný a nestará se o mě,tak to dost bolí...
,,Tae.." Vydechl Hobi klidně a položil si ruku na mé rameno. Zvedl jsem pohled do jeho očí a vyčkával,co má v plánu říci.
,,Musíme něco udělat. Musíme zjistit,zda pro tebe má nějaké city.." Řekl a chytil se za bradu, snažíc se udělat gesto s nádznakem přemýšlení.
,,Ale co?" Zeptal jsem se zoufale.
Rozvalil jsem se do postele a obličej si zakryl polštářem. Byl jsem fakt zoufalej!
,,Mám to!" Vyjekl Hoseok vítězně,po nějaké té chvilce ticha.
,,Půjdeš do školy a oblékneš se trochu vostře. Samozřejmě na tebe ostatní budou zírat,ale musíš ho přinutit žárlit!" Vysvětlil mi.
Chápavě jsem přikývl a tak vyběhl ke své skříni.
Chvíli jsem tam hrabal,dokud jsem nenašel ten pravý outfit,aby mohl trochu žárlit.
ČTEŠ
oneshots || b t s ✔️
FanfictionBts oneshots na přání ;) !! Ze většiny to ale budou taekook oneshots, bcs to je můj oblíbený ship a píšu je nejčastěji. Samozřejmě se tu najde hodně smutu, takže se máte na co těšit !!