𝑰 𝒘𝒂𝒊𝒕𝒆𝒅 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖.

961 24 15
                                    


𝗧𝗔𝗘𝗞𝗢𝗢𝗞

Charaktery:

Jeon Jungkook:
- tichý,pozorný,milý
- rodinu má a žije s ní
- student vysoké školy
- 20 let

Kim Taehyung:
- mrzutý,chladný,nepozorný,romantik
- rodinu má,nežije s ní
- student vysoké školy
- 20 let

TOP: Taehyung
BOTTOM: Jungkook

———————————————————————

Pohled Jungkooka
,,Mami! Jdu do školy!" Zahulákal jsem na mamku,která byla pořád v kuchyni. Už jsem si obul boty a připravil se k odchodu. Avšak mě zastavil mamčin hlas,říkající 'stůj!'.

Tak jsem se zastavil a podíval se na mamku,která v ruce držela box se svačinou a v druhé ruce palačinku. ,,Co to-.." V mých slovech mě přerušila tím,že mi narvala palačinku do pusy.

,,A opovaž se to vyplivnout." Pohrozila mi ukazováčkem. Poslušně jsem teda palačinku snědl a rozeběhl se pryč. Jen tak tak jsem doběhl autobus a zasedl do něho.

Za pár dlouhých minut jsem se dostal do školy a tam zamířil prvně do šatny. Snažil jsem se být co nejméně viditelný,jelikož jsem na sebe nechtěl upozornit jednu dotyčnou osobu.

Kima Taehyunga. Je to kluk,který se mi líbí a mám na něho crush už od osmé třídy. Náhodou se mu líbil i stejný obor škol,takže jsme na stejných školách.

Jen je tady ten problém. On mě tak trošku šikanuje. Říká,že je to jen laškování,ale někdy to jeho laškování došlo až ke kapkám krve na mém tričku.

Rychle jsem se odplížil ke své skřínce,kde jsem si rychlostí blesku přezul boty a zamířil do třídy. Kupodivu jsem je dnes nepotkal. Doufal jsem,že nebudou ve škole,avšak jsem asi doufal málo.

Seděli totiž ve třídě a čekali jen na jednu osobu.

A to na mě. Taehyung se na mě zlomyslně ušklíbl a sedl si do mé lavice. Tam jsem se skloněnou hlavou došel a sedl si. Nechtěl jsem se mu koukat do očí. Nechtěl jsem hned jednu dostat. Takhle to řeknu.

,,Čekal jsem na tebe." Uslyšel jsem vedle sebe.

Pomalu jsem otočil hlavu a pohlédl mu do těch jeho čokoládových očí. Byl to krásný pohled. Teda do té doby,dokud jsem si nevzpomněl, kolik bolesti mi tyto oči dělají. Hlavně jejich majitel...

,,Chtěl jsem si s tebou o něčem prom-.."
,,Dobrý den žáci! Začněme naši hodinu." Přerušil ho hlas učitele,který zrovna přišel do třídy. Taehyung nad tím jen naštvaně zavrčel a ani si nepřesedl.

Znervóznilo mě to,ale snažil jsem se to na sobě nedat znát...

𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗦𝗞𝗜𝗣

Byla zhruba půlka hodiny. Taehyung na mě nijak nemluvil. Jen se na mě někdy zadíval a poté zase pohledem uhnul pryč.

Nechápal jsem,co to do něho vjelo. Nikdy se ke mně takto nechoval. A nikdy mě nenechal takhle dlouho bez ran a modřin...

,,Kookie?" Uslyšel jsem jeho hlas,v úplně jiném tónu,než kdy mluvil. Bylo to takové...svůdné?Z jeho hlasu bylo slyšet vzrušení. To asi ano.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat