𝑻𝒉𝒆 𝒎𝒐𝒔𝒕 𝒃𝒆𝒂𝒖𝒕𝒊𝒇𝒖𝒍 𝒎𝒂𝒏 𝒊 𝒉𝒂𝒗𝒆 𝒆𝒗𝒆𝒓 𝒔𝒆𝒆𝒏.

936 20 11
                                    


𝗡𝗔𝗠𝗝𝗜𝗡

Charaktery:

Kim Namjoon:
- hodný,chladný,spravedlivý,usměvavý
- fitness trenér
- žije sám v bytě
- 25 let

Kim Seokjin:
- plachý,hodný,veselý,vtipný,slušný
- CEO jedné z menších společností
- žije s jeho bratrem v domě
- 25 let

TOP: Namjoon
BOTTOM: Jinie

————————————————————————

Tak jo. Nevím,co dnes budu dělat,ale nudím se. Nechci celý den trčet tady v mé kanceláři a řešit to,jak jsou moji lidé nešikovní.

Musím něco vymyslet. Jsem přece CEO společnosti a tak můžu hodně věcí ne? Taky se nejmenuju jen tak pro nic za nic Kim Seok-jin!

Ťuk Ťuk.

,,Dále." řekl jsem při zaslechnutí odemknutí.

Do mé kanceláře vešel můj bratr. Tak to mě zajímá,co potřebuje. Minule to bylo banánové mlíčko. Tak co teď?

,,Ahojky Hyung!" usmál se Kookie.

,,Ahoj Jungkooku. Co potřebuješ?"

,,Já?" ukázal na sebe ukazováčkem.

,,Nic~ jen jsem se chtěl zeptat,zda nechceš dnes vyrazit cvičit." sedl si naproti mně do křesla.

,,Cvičit? A kam prosimtě?" zasmál jsem se.

,,Je tady menší fitness centrum. Můžem zajít tam." usmál se jako králíček.

No...Já upřímně nevím. Svalů mám dost,to ano. Ale prostě,...já svému bratrovi prostě říct ne neumim.

,,Dobře Kookie." usmál jsem se.

,,Máš teď nějakou rozdělanou práci? Nebo můžeme jít teď?"

,,Klidně teď! Jen si budem muset skočit pro oblečení!" vypískl radostně.

,,Dobře tedy." vydechl jsem a sbalil si své věci.

Poté jsem s Jungkookem zamířil do garáží a odjel k nám domu.

,,Co si mám vzít sebou?" zeptal jsem se při pohledu do mého obrovského šatníku.

,,Hyung. Ty nevíš,co si vzít sebou do fitka?" zasmál se Jungkook.

,,Hele,já nikdy ve fitku nebyl. Mám doma své." zamračil jsem se na něho.

,,Oh- dobře dobře. Vezmi si sportovní oblečení, nějakou flašku s pitím no a... a ručník." usmál se.

,,Dobře,dík Kooku." mrkl jsem na něho.

Zanedlouho jsme měli všechno sbalené a vyjeli na místo. Vzal jsem si méně nápadné auto, než je moje Porshe,což byla moje sportovní Audi.

Před budovou jsme zastavili a vešli dovnitř. Hned se nám vyskytl pohled na dav lidí,kteří se tady honili dokola a dokola.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat