𝑰𝒕 𝒘𝒂𝒔 𝒉𝒊𝒎.

1K 22 17
                                    


𝙉𝘼𝙈𝙅𝙄𝙉

Charaktery:

Kim Namjoon:
- milý,spravedlivý,hodný,opatrný,milující
- ředitel (učitel) ve školce
- rodinu má,vídá se s ní,ale jen zřídka
- 25 let

Kim Seok-jin:
- tichý,skromný,hodný(pouze na brášku)
- pracuje jako nájemný zabiják
- jediná rodina je jeho bráška Jimin
- 24 let

TOP: Namjoon
BOTTOM: Jin

———————————————————————-

Klient2772: Jméno: Eunwoo
Věk: 21 let
Adresa: **********
Popis: 'zobrazit fotografii'

Klient2772: Dnes večer ve 20:00 zneškodnit. Zítra ráno budou peníze ve skříňce tak,jako vždy.Děkuji.

: Vše bude zařízeno.

S povzdechem jsem se podíval na hodiny. Bylo přesně 19:00 a Jimin už je tady semnou doma. Leží mi schoulený na klíně a sotva drží svá očka otevřená.

,,Jiminie?" Vydechl jsem při jemném doteku jeho nosíku. Jimin pomalu otevřel očka a podíval se na mě. Věnoval mi ten jeho andělský úsměv a nějak zabručel.

Nechtěl jsem ho nutit se zvedat,proto jsem ho vzal do náručí a odnesl ho do jeho útulného pokojíčku,který se nacházel vedle mého pokoje. Ten jsem ale nepoužíval a ani nepoužívám.

Přikryl jsem ho peřinkou a přisedl si k němu na postel. Prohrábl jsem mu jeho heboučké vlásky a povzdechl si. ,,Už spinkej. Bráška ještě půjde pracovat. Neboj se,ano?" Řekl jsem mu.

Jimin s jeho psíma očkama přikývl a já mu tak dal polibek na líčka a čelo.

,,Dobrou noc Jiminie." Řekl jsem a počkal,až usne. Netrvalo to dlouho a usnul. S dalším povzdechem jsem se tedy zvedl a došel se připravit na svou každodenní práci.

Oblékl jsem si černé sako a vzal si svůj pracovní kufřík. Poté jsem si na sebe vzal černé kožené rukavice a vyrazil.

Do pár minut jsem se objevil na místě,kde jsem měl vykonat svou každodenní činnost. Z kufříku jsem vyndal svou oblíbenou pistoli a namířil ji na mladíka,jehož jsem měl teď v tuto chvíli zabít.

Jen jeden malý okamžik a- BOOM!

Střelil jsem ho přesně do čela. Krásný výstřel! Pochválil jsem se. S menším úsměvem jsem si uklidil své věci a zamířil zpátky domu.

Tam jsem se svlékl a osprchoval. Rukavice jsem si uklidil na bezpečné místo,to samé i kufřík a další mé oblíbené hračky.

Poté jsem se převlékl a zalehl do postele k Jiminiemu. Objal jsem ho a on mě objal též, jelikož to měl od narození ve zvyku.

S oddechem jsem ho políbil do vlasů a upadl do říše snů.

𝙏𝙄𝙈𝙀 𝙎𝙆𝙄𝙋 (ráno)

Jako vždy jsem se probudil včas. Vypl jsem budík,abych zbytečně nevzbudil Jiminieho a došel vykonat ranní hygienu.

Potom jsem se oblékl do pracovního a udělal nám něco k snídani. Jimina jsem probudil v 7:00, aby se stihl nasnídat a připravit do školy.

oneshots  || b t s ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat