𝗧𝗔𝗘𝗞𝗢𝗢𝗞Charaktery:
Jeon Jungkook:
- dominantní,chytrý,mazaný,chladný
- student vysoké školy
- nejlepší kámoš Taehyunga
- bydlí sám v doměKim Taehyung:
- submisivní,chytrý,vtipný,hodný
- student vysoké školy
- nejlepší kámoš Jungkooka
- bydlí v bytě,ale většinu času je u JungkookaTOP- Jungkook
BOTTOM- Taetae———————————————————————————
,,Hele,Kooku?" přiskočil ke mně můj nejlepší kámoš Taehyung a obmotal si ruku kolem mých ramen. Ohlédl jsem se na něho a čekal,co z něho zase vypadne.
,,Slyšel si,že máme udělat úkoly z matiky,že?" zeptal se mě s úšklebkem a já s mých obvyklým výrazem přikývl.
,,Tak můžeme k tobě a udělat ho společně." navrhl mi a já to teda odsouhlasil. Nechtěl jsem, aby trucoval.
,,Dobře! Tak pojďme! Stejně nám teď končí škola," jásal směrem do šaten. Tam jsem se od něho odpojil a šel se přezout.
,,Hele,Jeone~" zaslechl jsem hlas Yoongiho. Ohlédl jsem se na něj a věnoval mu vražedný pohled.
,,Co chceš." zavrčel jsem na něj a on tak přišel ke mně.
,,Pamatuj. Vím tvé malé tajemství a Taehyung se to už určitě brzy dozví~" řekl mi výhružně.
Zamračil jsem se na něj a stiskl pěst. Nic jsem mu na to neodpověděl a radši odešel,s hlasitým bouchnutím skříňky.
,,Hej,Hej,Hej,..Hej!" běžel zamnou Taehyung.
Doběhl mě a věnoval mi zmatený pohled.
,,Co je? Proč vypadáš tak naštvaně?" ptal se mě.
,,Nech to být. Jdeme," řekl jsem chladně a rozešel jsem se směrem k mému autu.
Nasedli jsme,připoutali se a já tak vyjel směr domov.
𝗧𝗜𝗠𝗘 𝗦𝗞𝗜𝗣(u JK doma)
,,Aah...sladký domov." zamumlal Taehyung, při padání na mou postel.
Nechal jsem ho tam radši ležet a šel k sobě do šatníku. Vyndal jsem si pro sebe černé tepláky a bílé Nike tričko a Taemu černé tepláky s šedým tričkem.
,,Na," hodil jsem po něm moje oblečení.
,,Dík." poděkoval a převlékl se.
Já si mezitím sedl do křesla a vytáhl si notebook. Našel jsem si tam nejnovější zprávy o Mafiánském Bossovi a nevšímal si pro chvíli Taehyunga.
,,Hele,JK?" ozval se po chvíli.
,,Hmm." koukl jsem se na něj a věnoval mu tázavý pohled.
,,Můžu přinést něco dobrého? Jen,k té matice to bude fajn." pousmál se a já přikývl.
Tak teda s tichým poděkováním odešel a já tak rozklikl odkaz na nějaké důkazy o vraždě. Místo toho mi tam ale vyskočilo nějaké péčko.
,,Co to má sakra být?!" vyjekl jsem potichu.
Chtěl jsem vyjet ze stránky,ale zaujalo mě tam jedno video. S kousnutím rtem a kouknutím kolem jsem si video rozklikl a nestačil valit oči.
ČTEŠ
oneshots || b t s ✔️
FanfictionBts oneshots na přání ;) !! Ze většiny to ale budou taekook oneshots, bcs to je můj oblíbený ship a píšu je nejčastěji. Samozřejmě se tu najde hodně smutu, takže se máte na co těšit !!