Miguel se întoarse surprins.Rãmase imobil alãturi de trandafiri.
~Fabio,spuse cu un surâs forţat.Ea e Ximena.E aici pentru a o ajuta pe mama ta cu actele benefice.
Ximena îl privi pe bărbatul înalt cu părul negru care apăruse de nicăieri.Acela era Fabio,adoratul fiu al Anastasiei,egoistul şi insensibilul care stricase nunta perechii cu comportamentul lui rece şi cu plecarea lui rapidă.Văzuse o poză cu el în salonul contesei,dar nici o imagine nu putea reuşi devastatorul efect de a~l vedea pe Fabio Aligueri în carne şi oase.
Era magnific din cap până în picioare.Costumul său închis la culoare se ajusta perfect corpului său puternic şi arăta profesionalitate.Se apropie de Ximena şi se opri la câţiva metri.Înălţimea lui o intimidă,amuntindu~i dezavantajele de a măsura un pic mai mult de un metru şi cinzeci şi opt de cm.O impactară fantasticii săi ochi,de un fabulos şi neaşteptat verde,luminoşi şi clari în comparaţie cu pielea sa bronzată.Avu senzaţia că rămânea fără aer.
I se păru că mintea şi corpul i se separau,asaltată de senzaţii stranii.Dintr~o dată îşi simţi sânii tari şi simţi o furnicătură între picioare,ceea ce o făcu să strângă pulpele picioarelor.Atracţie sexuală?Mintea sa era programată ca acel om să nu îi placă,nu se putea simţi atrasă de el!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Fabio privi cu atenţie micuţa brunetă.Cascada strălucitoare de păr ondulat şi negru îi cădea aproape până la mijloc.Avea nişte ochi almendraţi,de culoarea mierii topite,piele cremoasă bronzată şi o gură cărnoasă şi rozalie.Frumosul său chip avea formă de inimă şi ,în contra staturii sale mici,avea nişte curbe demne de o Venus de buzunar.Sânii săi generoşi întindeau materialul fin al bluzei,în timp ce fusta se lipea perfect de coapsele sale incredibile,sub o talie diminută.Pe Fabio îl surprinse neaşteptata umflătură pe care o simţi între picioare,deoarece nu mai reacţionase aşa în faţa unei femei de când era un adolescent rebel.Cel mai iritant era faptul că nu era deloc tipul lui:lui îi plăceau blondele înalte şi elegante.Dar era evident că hormonii lui erau de altă părere şi mulţumi în gând că purta sacoul.
~Ximena Bloom,spuse ea întinzându~i o mână fină şi slăbuţă.
~Fabio Aligueri,replică el,acceptând mica mână.Aproape nu mai era conştient de prezenţa tatălui său vitreg ce încă era acolo în timp ce el privea chipul zâmbitor al Ximenei.
Dintr~o dată creierul îi funcţionă din nou.Bineînţeles că îi zâmbea!!!Cum ar putea trata un om cu bani??Era o vânătoare de averi şi el era o partidă mai bună decât Miguel.Acest gând făcu ca în mintea lui Fabio să încolţească o idee excelentă.Era bogat,singur şi un obiectiv mult mai tentador ca tatăl său vitreg.Era posibil ca Miguel abia ce începuse să firlteze cu ideea adulteriului.Fabio era sigur că Miguel nu ar fi făcut pe idiotul strângând flori dacă deja ajunsese în pat cu bruneta.Dacă nu era nimuc serios între ei,Fabio putea să taie relaţia înainte de a începe şi aşa putea să o protejeze pe mama sa.Dacă el demonstra interes pentru angajata mamei sale,Miguel trebuia să îşi controleze slăbiciunea şi să se retragă din joc.
~Mama ta abia aşteaptă să te vadă ,comentă Ximena.
~Vorbeşti limba noastră?întrebă Fabio surprins de fluideţea ei în italiană.
~Vorbesc mai multe limbi,răspunse Ximena.Dar cea mai bună prietenă a mea din şcoală e italiancă şi împărţeam camera aşa că am învăţat destul.
~Vorbeşti foarte bine.Ce alte limbi vorbeşti?
~Franceză,spaniolă şi germană.Nişte alegeri destul de antice...spuse ea cu ironie.Aş fi vrut mai degrabă să studiez rusa sau chineza.
~Cât timp eşti în Europa îţi vor servi cele pe care le ştii.
~Te voi duce să îţi vezi mama,se oferi Miguel grăbindu~se spre scări.
~Şi eu trebuie să îi duc trandafirii înainte să se ofilească,adăugă Ximena.I se acceleră inima când Fabio se opri un moment şi îi aruncă o privire care nu era deloc prietenoasă.Se întrebă ce problemă avea.Îi căzuse rău la prima vedere.
Fabio strânse din dinţi.Se afla în propria casă şi nu îşi văzuse mama de luni întregi.Nu avea nevoie ca nimeni să îl conducă prin propria lyi casă.Când ajunse la capătul scării,Miguel se uită întâi la el şi apoi la Ximena,speriat.
Contesa zâmbi cu căldură soţului său.
~Am o surpriză pentru tina,zise Miguel cu glas stins.
După o secundă,atunci când Fabio intră pe uşă,o femeie slabă şi brunetă care se afla întinsă într~un fotoliu lângă geam,se ridică dintr~un salt.
~Fabio!!!De ce nu mi~ai spus că vii??
~Nu aş fi vrut să îţi dau speranţe că vin şi apoi din cauza lucrului să nu pot veni,Fabio îşi sărută mama pe obraz.Apoi o luă de mâini şi făcu un pas în spate pentru a o observa.Pari palidă şi obosită ...
~Mama ta încă se recuperează din gripa ce a avut~o acum câteva săptămâni ,spuse Ximena văzând stralucirea îngrijorată din ochii femeii.
~Da,m~a extenuat...Anastasia confirmă minciuna şi se uită cu recunoştinţă la Ximena.Stai jos,Ximena.
~Cred că ar trebui să îmi continui treaba,protestă ea când Anastasia o invită să se aşeze lângă ea.
~ Nu,nu,se împotrivi Miguel,luând interfonul care se comunica cu personalul de serviciu.Ia o pauză.Voi cere cafea pentru toţi .
Fabio observă în linişte cum fata se aşeză lângă mama lui.Strânse din buze când văzu că tratau fata mai mult ca pe o nepoată decât ca pe o angajată.Era evident că mama sa nu suspecta nimic de caracterul tinerei şi nici de comportamentul cu soţul său.Între timp Miguel stătea alături de mama lui,făcând pe soţul fidel.
Un fior de ostilitate trecu prin corpul lui Fabio şi se întrebă dacă furia îl transforma în paranoic.Observând grupul celor trei fu sigur că încercau să îl mintă.Dar nu ştia ce~i putea ascunde propria mamă.Anastasia şi fiul său fuseseră foarte uniţi.Tot mai frustrat,Fabio se convinse pe el însuşi că se înşela .
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
CITEȘTI
SECRETE...
RomanceÎncăpăţânatului milionar Fabio Aligueri nu~i plăcea deloc de noua asistenta a mamei sale şi era hotărât să o alunge pe intrusă din castel.Într~un final,o tânără frumoasă şi inteligentă ca ea nu putea dori decât un lucru de la familiaa lui:o parte di...