CAP.13

6.1K 326 3
                                    

Ximena se trezi dintr~un somn binevenit,descoperind că soarele apunea.Se uită în jurul ei surprinsă.Fabio era deja îmbrăcat şi restul picnicului strâns.
~Trebuia să mă trezeşti.-se plânse ea.
~Am crezut că aveai nevoie de odihnă.
Timidă,dădu la o parte colţul de pătură cu care el o învelise şi se concentră în a~şi recupera hainele si îmbrăcându~le rapid.Se simţea confuză de ce se întâmplase între ei şi pasiunea ce o dominase o făcuse să reconsidere tot ce credea ca ştie despre ea însăşi.Nu ştiuse că avea acea capacitate de pasiune,de fapt credea că era destul de rece în acel sens,deoarece niciodată nu îi fusese imposibil să reziste tentaţiei.Şi Fabio pentru ea era esenţa tentaţiei.Îşi recunoscu că cu el,ea era slabă.Dar asta nu era neapărat rău.
Era o aventură,o simplă aventură,nimic serios.Nici unul din ei căuta sau aştepta mai mult şi,în acest sens,făceau o pereche bună.Cum spusese el,nu vroia să intre in categoria de potenţial soţ.Totuşi,când ajunseră la maşină şi el îi zâmbi,soarele se răspândi în interiorul ei.Îşi spuse că era un capriciu trecător,datorită căldurii soarelui şi a libertăţii de care disfruta.Era tânără şi plină de hormoni şi în sfârşit putea să exploreze o parte din ea ce ţinuse prea mult timp sub control.Gândi că ceea ce simţea era normal,că nu avea de ce să se îngrijoreze.
~Eşti foarte tăcută.Sunt obişnuit să vorbeşti mult.-îi spuse el oprind lângă garaj.
~Îmi fac o listă mintală cu tot ce am de făcut înainte de balul mascat de săptămâna viitoare.-Ximena se opri şi apoi se obligă să continue.-Te rog să nu spui nimic de...
~Ximena...cine crezi că sunt?Sunt un cavaler,nici nu mi~ar trece prin cap...
O salută şi ea porni spre camera ei unde îşi făcu o baie lungă şi parfumată,amintindu~şi de buzele şi de mângâierile lui.
Cina o luă în compania Anastasiei şi a lui Miguel.Conversară despre lucruri banale şi despre balul mascat.Anastasia se simţea mai bine.Ximena îşi încruntă fruntea,gândindu~se la secretul ce îl păstrau faţă de Fabio,dar totuşi nu era treaba ei.Secretul nu îi aparţinea.
Cei doi se retraseseră imediat după cină,lăsând~o pe Ximena să îşi bea ceaiul singură.Fabio nu luase cina cu ei.Anastasia îi spusese că lua cina în Florenţa cu un vechi prieten,Marko,unul din medicii din localitate.Pe ea o irită un pic faptul că nu îi spusese că ieşea în acea seară.Totuşi nu avea nici un drept să îl controleze;el nu era al ei şi nici ea a lui.Ce se întâmplase în pădure putea să nu se repete pentru că el nu ar fi vrut să menţină o relaţie intimă cu ea.
Gândindu~se la asta,îi căzu inima la picioare.Pentru a îşi schimba gândurile o sună pe sora sa Ely şi îşi ascultă iubita soră plină de veselie din cauza surprizei sarcinii sale.Ely închise telefonul doar când Sasha intra pe uşa casei sale din Londra.Ximena gândi că aceea era dragoste adevărată:dorinţa disperată de a îţi reîntâlni iubirea după o despărţire,fie ea cât de scurtă.
La miezul nopţii era întinsă în pat citind o carte despre dinamica sistemelor instabile şi matrice aleatorii,când uşa se deschise.Fabio închise uşa şi merse spre ea acoperit doar de un prosop ce îi acoperea coapsele.Doar privindu~l simţi un efect exploziv.Era impresionant.Deschise gura,dar nu putu emite nici un sunet.
~Ţi~am spus că nu îmi plac aventurile de o noapte.-spuse el,lăsând prosopul să îi cadă şi băgându~se în pat.Se uită o clipă la carte şi ridică o sprânceană.-Lectură uşoară?
~E unul din subiectele mele preferate.-zise ea.
~Doctor în Ştiinţe Exacte.-recapitulă el.-Ai avea un mare viitor într~o bancă.
~Nu sunt interesată foarte tare de finanţe şi statistică.-spuse ea,punându~se pe perne,încercând să pară relaxată.-Cred că mi~ar plăcea să mă dedic la investigaţia teoretică.Vreau să mai stau un timp până să îmi aleg un loc de muncă.
Fabio îşi presionă gura senzuală de gâtul ei şi ea tremură de plăcere.
~Nu poţi.-îi spuse cu firmeţe.
El îşi ridică genele şi îi aruncă o privire interogantă.
~Nu pot...mă doare...-confesă roşie.-Se pare că virginitatea are inconvenienţele ei.De moment,nu sunt în meniu.
~Nu ar fi trebuit să fiu atât de lacom astăzi,gioia mia.-Fabio suspină.
Ximena îşi frecă obrazul de umărul lui suav ca mătasea şi fără să se oprească coborî mâna în jos,adorând senzaţia muşchilor lui puternici ce se tensau sub degetele ei.
~Asta nu înseamnă că nu putem face alte chestii.-îi spuse ea cu o dorinţă ce nu putea ascunde.
El expiră când simţi mâna ei pe membrul său dur şi pregătit pentru a~i primi atenţiile.Ei îi plăcea să îl atingă,nu îşi putea lua mâinile de pe el în timp ce observa cum el răspundea fiecărei mângâieri tentative.
~S~ar putea să nu mă prea pricep la asta.-îl preveni.
~Sunt tot al tău.-gemu Fabio.Experimentează cât vrei...
Şi ea aşa făcu,disfrutând de reacţiile ce el nu putea ascunde şi simţindu~se triumfătoare când el abandonă în sfârşit autocontrolul şi tremură de plăcere.Inexplicabil,se simţi şi mai bine când el o înconjură cu braţele.Împotriva faptului că îi era prea cald şi că el ocupa prea mult loc în patul ei,nu putea suporta ideea de a~l trezi şi a~l trimite înapoi în camera lui.Nu înţelegea de ce era atât de complicată.

SECRETE...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum