حمل مراد شجن وركب سيارته ....وتوقف على الطريق الصحراوي ....حملها واتجه الي مخزن ...
ادخلها الغرفه ووضعها على الارض و ربطها بالحبل بشده ....
حينها فاقت شجن من الاغماء لم تستوعب ماذا حدث ....
شجن:مراد... انا فين اي ده...؟؟ ايه اللي جابنا هنا ...؟؟الحقني يا مراد فكني بسرعه ....
مراد: اهلا شجن هانم ....افكك...؟؟
ااه ما انا هافكك هههههه بس بس مش قبل ما افهمك مش انتي عايزه تفهمي برضو....؟؟
تساقطت دموع شجن وهي مصدومه من اسلوب وافعال زوجها ...
اتصل مراد بسامر مكالمه فيديو ....
مراد: سامر بيه....سامر رأفت منصور...
سامر: مراد ..انت متصل بيا عشان تقولي اسمي مالك انت اتجننت ولا ايه...؟؟
مراد: هههههه اصبر بس ياجدع عندي ليك مفاجأه جامده ..
سامر: مفاجأة ايه يا مراد...؟؟؟
لف مراد الكاميرا نحو شجن... اعرفك اختك شجن رأفت منصور هههههه
سامر: مراد انت اتجننت ولا ايه ....؟؟
مراد :اختك شجن رأفت منصور اللي ماتت في حادثه اتوبيس المدرسة بس للأسف مماتتش اخدوها ناس و رابوها شوفت الصدف ههههه هي نفسها اللي انت كنت بعتت الراجل عشان يعتدي عليها و انا اللي منعتك وهي برضو اللي كنت عايز تموتها وتاخد اعضائها ....وهي اللي انا عملت نفسي سكران وغلطت معاها و عاملتها بأبشع اسلوب و المفاجأه بقى ان انا سجلت ابنها بإسم مراتي الجديده هههههه
اكيد انتي عايزه تعرفي انا عرفت ده كله منين....
فى المستشفى لما طلعتلك البطاقه شوفت الاسم وطبعا عنوانك كان علي سكنك هناك روحت وقابلت الناس اللي ربوكي و حكولي كل حاجه ...
شجن ببكاء هيستيري:ليييه عملت كل ده لييه انا حبيتك....
مراد : فاكرين لما امكم ضحكت علي ابويااا واتجوزها علي امي وامي من الصدمه مااتت ....اتجوزته عشان فلوسه ....فاكرين لما كنتوا بتتعاملوا احسن مني عشان كانت امكم عايشه ومعاكم في البيت وانا امي ميته...
انا بقى بنتقم لامي وليا منكم انتو وامكم ....
سامر: مرراد ...مرراد اهدى انا هاعملك كل اللي انت عايزه بس متإذيش شجن خد كل الفلوس بتاعتي و نصيبي في الشركات وحتى حقى في الميراث همضيلك علي تنازل عن كل حاجه بس متإذيهاش....
مراد ضاحكاً: فلوس هههههه هو انا مقولتلكش ان يوم ما اتصلت بيك وقولتلك تيجي تسهر معايا وانت زاودت في الشرب وقولتلك علي الشغل وخليتك تمضى علي اوراق الشغل....؟
دي مكانتش اوراق شغل يا مسطول هههههه دي اوراق تنازل عن حقك في كل حاجه واي حاجه تملكها .....عشان ترجعوا زي ما جيتوا هههههه اه بالمناسبه انا طلقت المحروسه اختك...
ودلوقتي بقى...
مراد:سييد ....!!
سيد : امرك يابيه ....
مراد : دخلهم ...
سيد: امرك ....
دخلوا خمس رجال مفتولون العضلات..
مراد:هي دي اتعاملوا ...
شجن بصرااخ:مررراد مررررااد لااا ابوس ايدك مررررراد الحقني ماتسبنيش...
ذهب مراد..💔
اقسم الا يجعل ابنه يعيش ما عاشه هو ...
اما شجن فبعد هذه المأساه ألتقت بأخيها ووالدتها و رفعت شجن قضيه لاستعاده ابنها .... واستعادته
ومراد : توفت زوجته بمرض السرطان و دخل السجن بتهمة التزوير ونسب الابن لإم اخرى ونقلوه مستشفى الامراض العقليه فهو فقد زوجته الاولى (شجن) و زوجته الثانيه و طفله الوحيد ....
انتهت الرواية الى اللقاء 💔
أنت تقرأ
رواية خداع انثى{(رحمه محمود)}
Romanceكيف لك ان تدفع ثمن أخطاء غيرك....🖤 لا تعميك ثقتك فيمن احببت ....🖤 اقدارنا تخالف احلامنا وبين ذلك لا سلطة لنا في تغيير الواقع...🖤