3.
Egyszer, egyetlen egyszer jönne be így az ötösöm a lottón, mint ahogy tegnap, vagyis ma hajnalban megjósoltam, hogy mikor fogok kelni. 8 óra 00-kor leizzadva, sírva keltem fel. Ó rémálom te csodás! Milyen jó volt, amikor békén hagytál.
- Jó reggelt! Hát te mióta ülsz itt? - slattyogott be a konyhába Jess.
- Jó reggelt! Fogalmam sincs. Mennyi, az idő? - ittam bele a kávémba, majd vissza is köptem. -Basszus ez kihűlt.
- Délelőtt 10 óra. Soha nem aludtam még eddig - ült le mellém.
- Én meg soha nem merültem még így el a gondolataimban.
- Pedig mostanában szokásod.
- Na, igen - bólintottam kelletlenül. - Igazából csak reggel hétig aludtál - fordultam felé.
- Hm? - tekintett ki rám a bögréje mögül, amiben a kávéja volt. Hidegen. Brh.
- Három óra időeltolódás ide. Otthon még csak reggel nyolc.
-Hét - javított.
- Atyám, úgy érzem magam, mint aki másnapos.
- Tegnap nagyon eltűntél a szobádba úgyhogy...
- Nem ittam. Csak takarítottam, meg kipakoltam.
- Mit kellett takarítanod?
- Nagyából mindent? Régi képek, dísztárgyak, poszterek, por-soroltam.
- Értem.
- Végül melyik lett a te szobád?
- Ami melletted van.
- Ó, hála Istennek - kiáltottam fel, majd összenéztünk és kitört belőlünk a röhögés. Mert az, hogy a szőke foglalta be a mellettem lévő szobát, az azt jelentette, hogy Emma szobája mind a kettőnkétől távol van, ami ugye nem kérdés, hogy miért jó. A szobák egyébként így helyezkednek el: egyik oldalt a Jessica-é, mellette az enyém, majd a tabu szoba. Másik oldalt, Jess-ével szemben van a közös fürdő, mellette egy „mindent beteszünk, ami kacat, vagy nem kacat, de nincs hova tenni" szoba, és a folyosó végén Emma szobája.
- Jó reggelt! Vagy inkább napot-korrigálta magát Emma, amikor megpillantotta az órát. - Utálom a jetlag-et - nyöszörögte.
- Ülj le, és csatlakozz a klubba - húzta ki maga mellett a széket Jess röhögve. Így indult az első teljes napunk a „Nagy Almába".
...
- Oké! Én most elmegyek egy kicsit, majd jövök - kiáltottam be a két lánynak az ajtóból, délután három órakkor, amikor sikerült magam összekaparni.
- Rendben! Hozhatnál majd valami kaját is! - kiabálta Emma.
- Szándékomban állt! Bye - vágtam be magam mögött az ajtót. Hívtam a liftet, ami jött is. Tudtam, hogy nem húzhatom sokáig a dolgot, pont ezért akartam még ma elintézni. Tipikus „előbb vagy utóbb bekövetkezik, és igazából tőled függ, melyik lesz" helyzet. Nos, én az előbbre szavaztam. Képes voltam átöltözni csak azért, hogy eljussak a Joe Coffee Company nevű kávézóba, ami a Google Map szerint 1 precre van kocsival a lakástól, a valóságban azonban az azért nem annyi. Gyalog 3 percnek írja, mégis, úgy egyszerűbb oda eljutni. Mikor megérkeztem a közelébe, hatalmasat sóhajtottam, majd megindultam a kávézó felé.
- Jó napot! - léptem be az ajtón. Emlékek hada rohamozott meg. Rengeteget jártunk ide apával, anyával, Summer-el, Sarah-val és Will-el is.
YOU ARE READING
Örökre összekötve | ✔️ |
Romance♡Első rész: Összekötve♡ Hilary végre elköltözhet onnan, ahol élete zűrös szakaszát élte. Visszamehet oda, ahol még minden egyszerű volt. Felvették az NYU-ra, és a barátnőivel készül összeköltözni. Hát kell ennél több? Nem. A lány is így gondolja, az...