21 (\_/)

7.8K 864 126
                                    

Zawgyi

Ciffs of moher နားက hotel ေစ်းေတြတက္သြား ျပန္ျပီေလာင္ဝမ္။ လြန္ခဲ႕တဲ႕ သံုးနွစ္က ေစ်းထက္ အခုေစ်းက ေခါက္ခ်ိဳးနီးပါးကို တက္သြားတာ……

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ေလာင္ဝမ္ ငါျကိဳက္တဲ႕ ပန္းခ်ီဆရာ ပန္းခ်ီသက္တမ္း နွစ္နွစ္ဆယ္ျပည့္အတြက္ လက္ရာေကာင္းေတြ သီးသန္႕ျပသမယ္တဲ႕။ ငါေတာ့ ပန္းခ်ီမဆြဲျဖစ္တာ ျကာျပီ။ မင္းနိုးလာရင္ model ထိုင္ေပးဦးေနာ္……

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဒီေန႕ အခန္းရွင္းတာ ျမစ္ကမ္းေဘးမွာ မင္းနဲ႕ငါ အတူဆြဲခိုင္းခဲ႕တဲ႕ ရုပ္ေျပာင္ပန္းခ်ီျပန္ေတြ႕တယ္။ နွစ္ေယာက္လံုး ေခါင္းေတြအျကီးျကီးပဲ။ မင္းနိုးလာရင္ ထပ္သြားရေအာင္ေနာ္……

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဒီေန႕ market ေရာက္တယ္ ေကာ္ဖီဘူးေတြေတြ႕တယ္ ေလာင္ဝမ္။ ငါမဝယ္ခဲ႕ပါဘူး မင္းစကားကို နားေထာင္ပါတယ္။ မင္းနိုးလာရင္ နည္းနည္းေလာက္ ေသာက္ဖို႕ ခြင့္ျပဳေပးရမယ္ေနာ္……

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဒီေန႕ ပါပါးက ငါ့ကို ပထမဆံုး အေနနဲ႕ မာမားအေျကာင္းေျပာျပခဲ႕တယ္။ မာမားက Ireland မွာ နွလံုးအစားထိုးကုသရင္းဆံုးပါးသြားခဲ႕တာပါတဲ႕။ ငါဝမ္းမနည္းပါဘူး ေနာက္ဆံုးေတာ့ မာမား အေျကာင္း သိခြင့္ ရခဲ႕ျပီမလား………

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ေလာင္ဝမ္ sorry ေနာ္ ငါဒီေန႕လာတာ ေနာက္က်တယ္ လမ္းမွာ မိုးရြာျပီး ကားေတြပိတ္ေနလို႕………

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ေလာင္ဝမ္ ဒီအေရာင္ေလး ျကိဳက္လား ေႏြရာသီမို႕ မင္းပူမွာ စိုးလို႕ ေပါ့ေပါ့ပါးပါး ျဖစ္မယ့္ဟာ ေရြးဝယ္ခဲ႕တယ္………

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဒီေန႕ ပါပါးဆီသြားျဖစ္တယ္ ေအာ ပါပါးေရွာင္ ကိုေျပာတာ။ မင္းအတြက္ လက္အိတ္ေလးေတြထည့္ေပး လိုက္တယ္။ ေဆာင္းေရာက္ေတာ့မွာ မို႕ေလ……

~~~~~~~~~~~~~~~~~

ငါ့နွလံုးက ျပန္ေဖာက္လာျပီ ေလာင္ဝမ္။ ေမာလိုက္တာ……

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ဆယ္နွစ္ရွိသြားျပီ မင္းအိပ္ေပ်ာ္ေနတာ ငါမင္းကို ေစာင့္ေနတယ္ေနာ္……

BJYXWhere stories live. Discover now