İyi okumalaaar, oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz<3
Jimin biten çizimlerine mutlulukla bakıp hepsini toplayarak bir dosyaya koydu. Bir haftadır Jungkook'un yanında stajyerlik yapıyordu ve bugün öğretmeni için rapor yazdırtması gerekiyordu. Dosyayla beraber odasından çıkıp Jungkook'un kapısını tıklattı hala kapının şeffaflığının ayarlanabilir olduğunu fark etmemişti ve Jungkook onu hep izliyordu.Gir komutunu aldığında kapıyı açıp içeri girdi. Jungkook'un yanına ilerleyip çizimlerini önüne koydu. "Bu bir hafta içindeki çalışmalarım, profesöre rapor göndermeliyim ve o raporu senin yazıp imzalaman gerekiyor."
Jungkook çizimlere bakarken beğendiğini belli eden bir kaç mırıltı çıkarttı, bu Jimin'in göğsünü kabartıp gülümsemesine neden olmuştu. "Peki...rapora kötü şeyler yazarsam?"
Jimin'in anında yüzü düşmüştü, bütün hafta boyunca çok çalışmıştı ve kötü notu hak etmiyordu. "Kötü hiçbir şey yapmadım ama."
Jungkook yüzünü Jimin'inkine yaklaştırıp meydan okurcasına fısıldadı. "Ama bunu sen ve benden başka biri bilemez."
Jimin yenilmişlikle omuzlarını düşürüp gözlerini yumdu. "Ne istiyorsun?"
Jungkook sırıtıp yüzünü biraz daha yaklaştırarak gözlerini kıstı. "Umm öpücük?" Jimin omzuna vurunca kıkırdayarak geri çekildi.
"Tamam tamam şakaydı. Ama..bana sarılırsan güzel şeyler yazabilirim raporuna."
"Bu mu yani?"
Jungkook masumca(!) kafasını sallayınca Jimin oturan bedene kollarını sardı, kısa bir süre sonra ayrılacakken Jungkook'un onu kendine sertçe çekmesiyle resmen kucağına oturmuştu.
Jimin gözlerini irice açıp üstünden kalkmaya çalıştığında Jungkook onu dizlerinin altından tutup, dizlerini beline sarmasını sağladı. Hızlıca elini Jimin'in sırtına yerleştirip kafasını da omzuna gömünce kulağına kışkırtıcı bir sesle fısıldadı. "Böyle bir sarılmadan bahsediyorum."
Dediklerinden sonra kafasını Jimin'in boynuna gömmüştü. Jimin onu ittirmeye çalışmıştı fakat adam deve gibiydi ve ahtapot gibi yapışmıştı kendisine. "Bırak beni Jungkook!"
"Hayır."
"Biri gelecek şimdi bırak beni, yanlış anlayacaklar."
Jimin iteklemeye devam ediyordu fakat Jungkook cidden yapışmış gibiydi. En sonunda rahat durup bir anda hareket edince yere doğru kaymıştı, ve kafası tam Jungkook'un bacak arasına girmişti. O sırada içeriye giren sekreterle işler daha garip bir hal almıştı çünkü ikili yanlış bir şey yapıyor gibi gözüküyordu.
Sekreter dona kalırken Jungkook sinirle tısladı. "Neden kapıyı çalmadın?!" Sekreter irkilip on bakarken Jimin çoktan ayaklanmıştı. "B-ben kaç defa çaldım ama duymadınız."
Jimin utançtan kızaran yüzünü gizlemeye çalışıp açıklamaya koyuldu. "Yanlış anlama sakın, hiçbir şey yapmıyorduk, ben düştüm o yüzden öyleydik."
Sekreter o an Jimin'in de, Jungkook'u elde etmeye çalıştığını düşünmüştü, Jimin artık onun en büyük rakibiydi ve kesinlikle Jungkook'u kaptırmaya niyeti yoktu. Baş sallayarak dosyaları Jungkook'un önüne sermişti o arada Jimin'e ölümcül bakışlar atıyordu fakat genç çocuk onu takmıyordu.
İmzalar bitince hepsini toplayıp tekrar Jungkook'a döndü. "Bu akşam saat 21.00'da Bay Sihyuk'larla iş yemeğiniz var efendim.*** restoranda olacak, ekipten birilerinin gelmesini ister misiniz?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Options and Love ° Jikook
FanfictionJeon Jungkook, üniversite öğrencisi Park Jimin'i tanımak için öğrenci kılığına girer.