Plan

33 6 0
                                    

"Şimdi nasıl hissediyorsun Alistair?"

Sarette ile yürümek gerçekten daha iyi hissetmemi sağladı, bacaklarım uyuşmuştu.

"Bacaklarım daha iyi, yürümek iyi geldi."

"Ama bu şekilde dışarıda yürümemiz sorun olmaz mı?"

"Bahçede dolaşıyoruz bir yere gitmedik sonuçta."

"Yine de bu sorun yaratabilir kimseye haber vermedik."

"Rahat ol Sarette, burası bizim evimiz. yoruldum, Bir ağacın altına oturup biraz dinlenelim."

İleride gördüğüm salkım söğüt ağacının altına doğru yürümeye başladık, ağacın hemen yanında dükün yaptırdığı bir göl duruyordu. Oldukça huzurlu bir yer, tüm gün burada oturabilirim. Ağacın altına yavaşça oturdum, Sarette da hemen yanıma oturup bana baktı.

"Bana anlatacak mısın Alistair?"

"Anlatacağım fakat, dük ve düşese anlatmalı mıyım bilmiyorum."

"Buna birlikte karar veririz." 

"Allard yıldızı bana on sekizinci yaş günümden iki ay önce güçlerimin uyanacağını söyledi. Dükün çalışma odasından çıkmadan önce zihin okuma gücümü uyandırmışım. Ama bu bir anda olduğundan vücudum kaldıramadı ve bayıldım. Asmodeus çoktan 18 yaşına girmiş yani onun güçleri uyanmış olmalı."

"Asmodeus kim?"

"Allard yıldızının iradesini taşıyan diğer bebek, kardeşim yani..."

"Alistair, sen onun nerde olduğunu biliyorsun değil mi?"

"Evet biliyorum, onun hakkında her şeyi biliyorum. O beni biliyor mu bilmem."

"Sen onu bildiğine göre o da seni biliyor olmalı." 

Hayır, o kesinlikle  varlığımdan haberdar değil. Bilseydi çoktan beni bulmuştu.

"Sarette... Benim Asmodeus'un yanına gitmem lazım, biliyorum o çok zor zamanlar geçiriyor."

"Ama annen ve baban buna izin vermez, geriye tek bir seçenek kalıyor. Bunu da yapmazsın, yapsan bile seni hemen bulurlar."

Doğru kaçamam, çok çabuk bulunurum. Ama bu şekilde de duramam.

"Sarette bana yardım eder misin? Diğer dört yıldızın dünyaya bıraktığı güçleri toplamam lazım."

"a-ama Alistair o güçler çok tehlikeli, ya güçleri kaldıramazsan?"

"Hayır yapabilirim, Amodeus eğer tüm güçleri toplarsa çok tehlikeli olur. En azından tüm güçleri toplamasını engellemeliyim."

"Nasıl yapacaksın ki?"

İmparator varlığımdan haberdar, bu işleri daha kolay hale getirir. İlk önce suyun sesini alacağım, bu oldukça basit olacak çünkü yanımda Sarette var. Daha sonra odilia yıldızının saldırı için bıraktığı güç keskin suyu almalıyım, bu güç bir şelalenin altında bulunuyor. gücün ismini aldığı yer burası çünkü bu şelale altına girmek isteyen insanları öldürebilecek kadar sert düşüyor.

Aslında saldırı için dünyaya bırakılan güçleri almayı düşünmüyorum, önceliğim savunma güçlerini almak. Asmodeus güçler olmadan bile oldukça güçlü ve korkutucuydu, kendimi korumak için savunma güçlerine ihtiyacım var. Önce savunma güçlerini daha sonra da saldırı güçlerini toplamak benim için daha yararlı olur. 

"Alistair?"

"Ah, Sarette. Dalmışım."

"Bir planın var gibi görünüyor."

Son ÇareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin