Abi

32 3 0
                                    

Asmodeus uyuyamazdı.

Hiç bilmediği bir yerde, hiç bilmediği insanların içinde rahatça uyuyamazdı. Bahsedilen insanlar, kardeşinin yakınları olsa da onlara güvenemezdi. Tam şu an güney krallığına geri dönmeli ve hazırlıklara devam etmeliydi. Asmodeus'un büyük çaplı planları vardı, eskiden tek istediği tüm bu insanların ölmesiydi.

Alistair'ı görünce, bu düşünceleri değişmeye başladı. Tüm insanların kötü olmadığını ve ölmeyi hak etmediklerini anladı. Ailesi, Alistair'a çok değer veriyor ve onu korumak için her şeyi yapıyorlardı. Asmodeus'un böyle bir ailesi olmamıştı, belki ailesi yaşıyor olsaydı onun için mücadele edebilirlerdi. Yine de artık Alistair vardı.

Bu yüzden planlarını bir ölçüde değiştirmeli ve hızlandırmalıydı. Kardeşini ve kendisinin hor gören hiç bir insan yaşamamalı, cezalarını en ağır şekilde çekmeliydiler. Asmodeus, son olarak kardeşini kontrol edip saraya geri dönmeliydi.

Asmodeus, odasından çıktı ve görünmez olup Alistair'ın odasına yöneldi. Aralık kapıdan içeri girdi, uşak ve oğlu hala Alistair ile ilgileniyordu.

"John, havluyu tekrar ıslat."

"Alistair'ın ateşi büyük ölçüde düştü baba, şimdi daha rahat uyuyor gibi görünüyor."

"Tamam öyleyse, sen Sarette'ı kontrol etmeye git. Korkunç şeyler gördü, uykuya dalmış mı bir bak."

"Tamam, birazdan dönerim."

"Gerek yok, sonra uyumaya git. Sabah Alistair ile sen ilgileneceksin."

"Emin misin baba? yorulabilirsin."

"Hadi git john."

John odadan çıktı ve Asmodeus ile Bruce yalnız kaldı. Bruce, Alistair ile oldukça iyi ilgileniyor. En azından Asmodeus giderken aklı burada kalmayacak.

"Neden kendini göstermiyorsun?" Bruce, Alistair'dan gözünü ayırmadan sordu. Asmodeus, görünmezliğini kaldırdı ve kendini gösterdi.

"Burada olduğumu nasıl bildin?"

"Kendimce yöntemlerim var. Neden buradasın?" Asmodeus adamı kontrol etti, onda sağlam ve çevik bir vücut dışında hiç bir şey görmüyordu. iyi algıları olmalı diye düşündü.

"Gitmem gerekiyor, Alistair'ı kontrol etmek istedim."

"Neden yardım ediyorsun? Öyle biri gibi görünmüyorsun, özellikle bir insanı rahatça öldüren biri için."

"Ne demek istiyorsun? O benim kardeşim, elbette yardım edeceğim."

"Sen, bir çıkarı olmadan başkalarına yardım edecek biri gibi durmuyorsun. Haksız mıyım?" Asmodeus, bu adamın ne yapmaya çalıştığını anlamadı ama sakin kalmalıydı.

"Ne düşündüğünü bilmiyorum ama o benim kar-"

"Ne planlıyorsun? Bana açıkça ne planladığını söyle." Asmodeus şaşırmıştı, bu adam hafife alınacak bir adam değildi.

"Sana neden bunu söyleyeyim?"

"Tüm gece boyunca bakacağım bu çocuğa, o doğduğundan beri bakan benim. O benim ikinci oğlum gibi, senin amaçların uğruna zarar görmesine asla izin vermem." Asmodeus, Alistair için mutlu olmuştu çünkü onu tüm hayatı boyunca sevip koruyacağı insanlar vardı.

Zaten Alistair'ı planlarına dahil etmeyi düşünmüyordu. Asmodeus, koruması gereken tek kişiyi koruyacaktı. Planlarından vazgeçmeyecekti ama Alistair için her şeyi yapardı, belki de Asmodeus'un Alistair'ı rahat bırakması ve hayatını yaşamasına izin vermesi gerekiyordu. Bu yaşa kadar birbirlerini görmediler ve şimdi de görmelerine gerek yok. Asmodeus sadece kardeşinin başına bir şey gelmeyeceğinden emin olacaktı.

Son ÇareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin