Mektup

14 1 0
                                    

"Alistair beni dinle."

"Efendim Asmodeus?"

Alistair ve Asmodeus, çocuklar ve düşes ile kahvaltı yapıyorlardı.

"Geri dönmem gerekiyor, daha sonra güçlerimizi denemeli ve güçlendirmeliyiz."

"Denemek mi? Tam olarak nasıl?" Alistair, açıkça güçleri denemek için bir insan kullanıp, kullanmayacaklarını merak ediyordu.

"Agalya ile konuşacağım, gerçeğe yakın oyuncak bebekler yapmasını isteyeceğim."

"Agalya? Şu büyücü kadın mı?"

"Agalya ile tanıştın mı?"

"Yani bir anda ortaya çıktı demek daha doğru olur."

"Şu yaşlı kadın..."

"Bir sorun mu var Asmodeus? Kimden bahsettiğinizi anlamıyorum."

"Sorun yok düşes, şimdi gitmeliyim. İşlerin altında Helena zor zamanlar geçirmiştir."

"Asmodeus, daha sonra yanına gelebilir miyim?"

"İstediğin zaman gel Alistair."

"Tamam! Ladislao ve Priam da gelebilir mi?"

"Nasıl istersen, hoşçakalın."

Asmodeus olduğu yerden ışınlandı ve Güney krallığına geldi.

"Ah! Efendim, döndünüz! İyi misiniz? Tapınakta olan şeyler doğu kıtasına bile yayıldı."

"Helena, Agalya ile iletişime geç." Helena gülümsedi ve efendisinin iyi olduğuna emin oldu.

"Döndüğünüz için mutluyum efendim, hoş geldiniz." Asmodeus Helenaya baktı ve iç çekti.

"Hoş buldum Helena, işine dön."

"Evet efendim!"

***

"Yani, şimdi baş rahip nasıl?"

Asmodeus gittikten kısa bir süre sonra, Ladislao ve Priam gelmişti. Anlattıklarına göre, tapınak gerçekten düşmüştü. Allard yıldızını kaybeden tapınak statüsünü de kaybetmiş demektir.

"Oldukça üzgün, sürekli günah çıkarıyor ve dua ediyor." Priam duygusuz bir sesle cevap vermişti, neden bu kadar soğuk olduğunu anlamadım.

"Peki ya bundan sonra ne olacak? Sonuçta, Orenda tapınağı en otorite sahibi tapınaktı."

"Ne olacağını bilmiyorum ama, Allard yıldızının sütun'u Orenda tapınağı ve Culga tapınağı dışında bulunmuyor. Orenda tapınağında sütun artık yok ve Culga tapınağı da sadece Allard yıldızı için olan bir tapınak." Ladislao, cevapladıktan sonra gözlerime kararsızlıkla bakıp iç çekti.

"Alistair sen iyi olduğuna emin misin?"

"Evet artık iyiyim, neden?"

"Sadece o haliniz gözümün önünden bir türlü gitmiyor, öleceksiniz sandım."

"Alistair de Asmodeus da öyle kolay kolay ölmezler Ladislao, onlar hepimizden güçlüler."

"Priam doğru söylüyor Ladislao, artık endişelenme. Bu arada, Asmodeus'un yanına gitmem gerekiyor. Gelmek ister misiniz?"

"Gelmek isterdim, ama bir yığın evrak beni bekliyor."

"Ben de gelemem, eğitimlerim artık daha yoğun."

"Alistair!" uzaktan gelen Sarette'ın sesi ile bahçenin girişine döndük. Sarette ve Alchera koşarak bize doğru geliyorlardı.

"Ne oldu Sarette?"

Son ÇareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin