Anlayamıyorum, neden böyle yaptı? Bir şey mi oldu? Eve geri ışınlandıktan sonra John bana kızmadan önce onu dışarı çıkardım ve düşünmeye başladım. Asmodeus'un bana böyle bir şey demesi, beni hem korkutmuş hem üzmüştü.
tık-tık
"Genç efendi?" Bruce neden burada? dinleneceğini sanıyordum.
"Bruce, içeri gel." Bruce içeri girip kapıyı arkasından kapatmadan önce, gözleriyle vücudumu taradı.
"John bana Asmodeus'un yanına gittiğinizi söyledi. Genç efendi pervasız hareketlerden kaçının lütfen."
"Bruce, ona ne söylediniz?"
"Neyden bahsettiğinizi anlamadım genç efendi." Bence gayet iyi anladın.
"Dün Asmodeus ile ne konuştunuz?" Soğuk bir sesle sormam Bruce'u şaşırtmıştı.
"Size kötü bir şey mi dedi?"
"Hayır." Evet, açıkça beni öldüreceğini söyledi ama bilmene gerek yok.
"Ben ona hiç bir şey söylemedim genç efendi." O sırada içeri John girdi.
"Alistair, veliaht prens ve Priam seni görmeye geldiler."
"Bruce sen git dinlenmene devam et, John ikisini de odama getir." John hızlıca ayrıldı, peşinden de Bruce ilerliyordu fakat Bruce'u yarı yolda durdurdum.
"Bruce."
"Evet?"
"Asmodeus kötü biri değil, onu yalnız bırakamam. Anlıyor musun?" Bruce bana gülümsedi ve kafasını salladı.
"Anlıyorum genç efendi, fakat tamamı ile güvenilebilecek birisi de değil." Bruce odadan çıktığında, içeri Ladislao ve Priam girdi.
"Alistair, nasılsın?"
"Merhaba Alistair, iyi misin?"
"Merhaba, daha iyiyim lütfen oturun."
"Pek iyi görünmüyorsun ama. Bir şey mi oldu?" Ladislao ve merakı...
"Gerçekten pek iyi göründüğün söylenemez Alistair." Priam bile...
"Anlatacağım..."
***
"O gerçekten korkunç birisi. Alistair ondan uzak durmak daha mantıklı değil mi? Herkesin önünde güney krallığının kralını öldürdüğünü söyleyip kesik kafasını yere atıyor, bir kadını gözünü bile kırpmadan öldürüyor, başrahibe zarar verip imparatoru tehdit ediyor. Yani bunlar basit şeyler değil, bir yıldızın çocuğu bile olsa bunları yapamaz."
"Katılıyorum, ona yakın olmaman herkes için en iyisi olur. Gözünü bile kırpmadan birini öldürebilen bir adamdan bahsediyoruz, ve seni de tehdit etti."
"Ladislao, Asmodeus kötü biri değil o sadece... Birbirimize destek olmalıyız."
"Eğer Asmodeus'un yanında olursan, insanlar seni de onun gibi görecekler Alistair. Dışarıda neler döndüğünden haberin var mı? Çoğu talepler ikiniz için de olsa özellikle Asmodeus'un tapınağa teslim edilmesi isteniyor. Başrahip isteklere cevap vermiyor ama bir çok rahip ve rahibenin aynı fikirde olduğuna eminim."
"Bunu söylemek istemezdim ama sizin infaz edilmenizi isteyen bile var."
"Priam! Bunu söylememeliydin!"
"Bilmeye hakkı var." veliaht prens Priam'a kızgınlıkla bakıyordu, ama ben böyle bir şeyin olmasını bekliyordum.
"Sorun değil bunlara hazırlıklıydım. Ladislao, yakında kiliseyi ziyaret etmeyi planlıyorum. Bana eşlik eder misin? Bir de dördüncü gücü almalıyım. Priam, gücü almak için gittiğimde yanımda olmanı istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Çare
Viễn tưởngEvrenin her yerini görebilen, beş büyük yıldızın her birinin dünya üzerine ikişer güç bırakmasıyla kötü niyetli insanlar ortaya çıktı. O insanlardan biri tüm güçleri yıllar süren savaştan sonra topladı, bu adam içindeki kin ve öfke ile müttefikleri...