Biliyor

24 4 1
                                    

"Peki şimdi ne yapacağız?"

"Beklemekten başka seçeneğimiz yok."

Alistair, düşesin sesindeki hayal kırıklığını duyabiliyordu. Alistair tamamen uyanıktı, sadece gözlerini açamıyor ve vücudunu hareket ettiremiyordu.

Merak etme uzun sürmeyecek. 

Zihninin içinde duyduğu Allard yıldızının sesi de hiç yardımcı olmuyordu, aksine daha çok sinirlerinin bozulmasına neden oluyordu. Alistair hareketsiz kalmaktan hiç hoşlanmamıştı, bilincinin yerinde olması ama hareket edememek çok berbat bir şeydi. Hapsedilmiş gibi hissediyordu.

 Bunu yapmak zorundaydım, beni zamanı gelince anlayacaksın. Bu arada senden Asmodeus'a bahsetmeyi düşünüyorum, eğer ben yaparsam sana daha pozitif gözle bakar.

Hayır, Hayır,Hayır! Bunu yapamazsın tüm planlarım çöp olur! Asmodeus kesinlikle güçlerin peşinde olan diğer kişinin ben olduğumu anlar.

Hmm... İstemiyor gibi görünüyorsun. Asmodeus düşündüğün kadar kötü değil, o sana değer verirdi. 

Neyden bahsediyor bu? Asmodeus kimseye değer vermez!

Bana biraz güven, ben senin babanım sana zarar gelecek şeyler yapmam. 

Sana güveneyim mi? Güvenilecek en son varlık sen olabilirsin, beni soktuğu duruma bak. 

Alistair, bu konuşmadan sonra Allard yıldızının sesini duymadı, tüm gün vücudunu oynatmaya çalıştı ama başaramadı. Sarette sürekli onunla konuşuyor, Alistair'a kitap okuyordu. Gece olduğunda herkes odasına gitti,  Alistair de sonunda uyuyakaldı.

***

Asmodeus.

Asmodeus, çalışma masasından kafasını kaldırıp etrafına baktı birinin ona seslendiğine emindi ama ortalıkta kimse yoktu. Allard yıldızı olduğuna emin olup dinlemeye başladı.

Bilmeni istediğim bir durum var.

Asmodeus şaşırdı, Allard yıldızı genellikle onunla konuşmazdı. Evrak işlerini bırakıp tüm dikkatini zihninde konuşan sese verdi.

Senin bir kardeşin var.

Asmodeus güldü, çünkü bunun olma ihtimali yoktu. Onun ailesi kral tarafından katledilmişti.

"Böyle bir şey olamaz baba. Biliyorsun doğumuma sebep olan insanlar benim yüzümden öldürüldüler, ve benden başka çocukları yoktu."

Bu doğru oğlum, fakat o çocuk benim diğer oğlum. Seninle aynı yıl doğdu ama henüz on sekiz yaşında değil, güçleri vücuduna ağır geliyor. Bu yüzden mühürlü durumda.

Asmodeus duydukları karşısında şaşırdı ve varlığını yeni öğrendiği kardeşi hakkında soru sormaya başladı.

"O şimdi nerede? Durumu nasıl? İyi bakılıyor mu? Adı ne? "

Kuzey İmparatorluğunun en güçlü ailesi, Phantom düklüğünün tek oğlu olarak yaşıyor. İmparatorluk ailesi ve seçili kişiler dışında kimsenin onun varlığından haberi yok. Onun adı Alistair.

Asmodeus, Alistair'ın şanslı olduğunu düşündü. Onu koruyan insanlar ile çevrili ve yalnız değil.

"Yanına gitmeli miyim?"

Sana bağlı oğlum, ama yanlış bir şey yapma.

Asmodeus, haritasından kuzey imparatorluğun da olan Phantom ailesinin kordinatlarını bulup ışınlandı. Malikanenin biraz uzağına ışınlanan Asmodeus, bir süre durup etrafına bakındı. Görünmez olup malikanenin içine sızan Asmodeus, Alistair'ın odasını aramaya başladı.

Son ÇareHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin