Dönüş

1.6K 79 15
                                    

Selim, Şebnem'i baygın görünce şaşkınlıkla kalakaldı. Elleriyle yanaklarına dokundu ve ses vermesi için yalvardı. Şebnem sanki duyuyor ama tepki vermiyor gibiydi. Selim daha fazla başında bekleyemedi. Bu şekilde olmazdı. Acaleyle Şebnem'i kucağına aldı ve arabaya taşıdı. Kafasında bir sürü soru ve endişe vardı. Ya ona bir şey olursa... Bu duygudan nefret ediyordu. Arabayı sürerken kulaklığını taktı ve Can'ı aradı.

"Can. Ben şu an arabadayım."

"Hıh, geliyor musunuz? İyi ya."

"Hayır, hayır. Şebnem..."

Selim sakin kalmaya çalşıyordu ama sesindeki tedirginliği yok edemedi.

"Şebnem bayıldı. Neden bilmiyorum, birden düştü. Uyanmadı da. Bende napacağımı bilemedim, acile götürüyorum."

"Ne diyosun ya? Gelelim mi bizde?"

"Yok. Hayır, kimseyi de paniklendirme. Ufak bir sorun olmuş, Şebnem giyim kuşam işini abartmış, geç kalacaklarmış falan de. Söylersen kimseye bir faydası olmaz zaten."

Can Selim'i onayladı ve telefonu kapattı. Selim ise acile gediklerinde büyük bir telaşla Şebnem'i içeri taşıdı. Hala uyanmamıştı. Selim ne yapacağını ve ne düşüneceğini bilemedi.

Şebnem gözlerini açtığında kolunda bir serum vardı ve rahatsız bir yatakta yatıyordu.

"Uykumun bölünmemesi için her şeyi yapardım ama bu, aşırıya mı kaçmış ne?"

Selim, Şebnem'in sesini duyar duymaz, yanına geldi.

"Şebnem..."

Bir rahatlama sesi çıkardı ve kafasını kaldırdı.

"Şebnem! Bir daha sakın ama sakın bunu yapma. Ödümü kopardın!"

"Çok mu korktun? Ah, canım ya. Sen bensiz napcaksın?"

Şebnem kısık ve soluk sesiyle bie dalga geçebiliyordu ve bu Selim'i delirtmeye yetiyordu.

"Çeneni kapatıp, dinlenmeye ne dersin? Bende doktorla konuşayım."

"Doktor diyo hala ya. İyiyim ben iyi. İçim geçmiş, uykum vardı zaten."

"Hı, hı, eminim öyledir, hayatım."

Selim doktorun yanına gittiğinde doktor zaten onu bekliyordu.

"Konversiyonik bir bayılma. Fiziksel olarak bir sorun tespit edemedik. Son zamanlada hayatında onu bayıltmaya itecek kadar psikolojik bir olay olmuş olmalı. Erkek arkadaşı olduğunu söylemiştiniz. Sizin bir fikriniz var mı?"

"Böyle olması normal tabii! Son zamanlarda bir şeyler yaşadığı doğru, teşekkürler doktor."

"Şebnem Hanımı bir psikatra yönlendirmek isterim, bu tür vakalarda gerekli olabiliyor. Sizce kabul eder mi?"

"Benimle bile konuşmuyor, bir başkasıya-"

"Konuşacaktır, merak etmeyin. Siz sadece onu ikna edin ve şu numarayı arayın. Eğer gitmek istemezse, onu ikinci bir bayılma olana kadar gitmeye zorlayamayız."

Selim uzatılan kartviziti aldı.

"İkinci bir bayılma mı?"

"Kesin olur diyemeyiz ama kafasındaki problemi çözemezse olması muhtemel. Siz tedbirinizi alın derim."

Selim teşekkürünü ettikten sonra kartviziti cebine koydu ve tekrar Şebnem'in yanına geri döndü.

"Şebnem? Bayılmadan önce ne olduğunu hatırlıyor musun?"

Troublemaker (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin