Araba direğe çarpmıştı. Selim hafif başını çarpmıştı ve baygındı ama Şebnem arabadan dışarı fırlamıştı. Bir kaç dakika sonra polisler haberciler ve ambulans gelmişti. Haberci çocuk Can'ı aradı.
"Selim şu bir kaç gün bayağı sinirli geziyor. Artık Şebnem'le ne olduysa."
"Hayır yani o bir şey değil. Bir de anlatmıyor ki derdine çare bulalım."
"Dün bir şeyler geveledi. Savaş diye birinden bahsetti. Şirketle ilgili falan dedi ama pek inandırıcı değildi yani sırf iş olamaz."
"Oğlum mantıklı ol. İş, Savaş, Şebnem. Tamam ya ben çözdüm."
"Neyi çözdün Özgür. Allah için ya söyle bari de şu merakım dinsin artık. "
"Kıskançlık dönemine girmiş bizim oğlan."
"Özgür ya."
"Ben çok ciddiyim. Sen bana güven ya. Önce yok işim olmaz havalarında dolandı beyimiz ama kendini buna ikna ederken farkında olmadan hoşlandı tabii kızdan. Karşına bir anda rakip çıkınca da sinirlendi. Ama sinirinin kendine olduğunu bilmediği için kızdan çıkarıyor hırsını."
"Şebnem de altta kalmıyor tabii."
"Ondan sonra da kedi köpek gibi didişip duruyorlar birbirimize gıcık oluyoruz ayağında dolaşıyorlar. Ama Özgür bunu yer mi? Asla yemez."
"Vay be. Sherlock Holmes senin yanında halt etmiş be Özgür. İstersen bundan sonra sana Özgür Holmes diyelim hı? Ne dersin?"
"Dalga geçmede telefonuna bak. Zevzek."
"Alo."
"Can. Şu Kaçak Gelinler senin arkadaşındı dimi?"
"Evet."
"İçlerinden biri kaza geçirmiş durumu ağır yanında da biri vardı. Ehliyetinde Selim İnan yazıyordu."
"Ta-Tamam hemen geliyoruz. Nerdeler peki?"
"Ambulans hastaneye doğru yola çıktı oraya gitseniz daha iyi ol
"Ta-Tamam. Çok sağol."
"Nolmuş lan?"
"Şebnem ve Selim kaza yapmışlar. Şebnem'in durumu ağırmış."
"Ne diyosun sen ya? Kalk hadi kalk kalk."
Selim ambulansta sayıklıyordu.
"Şebnem... Dikkat et. Şebnem..."
Savaş Seniha Sultan'ın evinde Şebnem'i bekliyordu.
"Belli ki geç gelecek. Bekleme istersen. Yani benim için sıkıntı değil ama Şebnem bu sonuçta."
"Biliyorum ama yinede önemli bir konu. "
Seniha Sultan'ın telefonu çaldı aldığı haber hiç de hayırlı değildi. Bir anda kalakaldı ve Savaş'a baktı. Haberi alan Savaş Seniha Sultan'a en çok destek olabilcek kişiyi Müfit'i aradı. Bu sayede kızlarında haberi olmuş oldu. Kimse Şebnem'in etrafta olmama fikrine dayanamamıştı.
Kızlarla birlikte hastaneye koştular. Bir sağa bir sola dönüp, Şebnem'in ameliyattan çıkmasını için dua ettiler. Öte yandan Harun Bey de hastanedeydi. Selim'in başındaydı. Uzun bir bekleyiş olmuştu. Herkes perişandı. Selim gözlerini hafifçe açtı ve babasını gördü.
"Şebnem. Şebnem, nerde? İyi mi?"
Harun Bey oğlunu sakinleştirmeye çalıştı.
"Doktorlar müdahale ediyorlar. İyi olacak sen dinlen biraz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Troublemaker (TAMAMLANDI)
Fanfictionİnatçı güzel Şebnem Gürsoy ve Küçük Bey Selim İnan...