Mutluluk

1.7K 88 5
                                    

Kapı açıldı ve çocuklar içeri girdi. Özgür içeri girer girmez gözlerini kapadı.

"Lütfen bana evimin sağlam olduğunu söyleyin çünkü bu ikisi burdaysa çıkan savaş karşısında sağ kalma ihtimali çok az."

"Sağlam, Özgür, merak etme. Bu kez bir savaş çıkmamış gibi."

"Abi saçmalamayın da girin içeri."

"Hı, iyi. Bir şeyi bölmedik umarım."

"Konuşuyoduk Özgürcüm."

"Eğer kavga etmeden konuşuyorsanız bunun tek bir anlamı olabilir o da... Siz birliktesiniz!"

"Tebrikler Sherlock. Büyük bir sırrı çözdün."

"Bildim dimi bildim?!"

Şebnem ve Selim birbirlerine baktılar ve Şebnem gülümsedi.

"Deneme aşamasındayız diyelim."

"Evet, evet, aynen öyle."

"Hı. Yalnız bizde değiştirme veya geri iade yok haberiniz olsun."

Can bunu söylerken gayet kendinden emindi.

Herkes bir yere oturunca Özgür konuştu.

"Ya bir şey diycem bizim ekipteki herkes couple oldu da Savaş'a da birini bulmak lazım yoksa sap gibi kalacak çocuk."

"Bu mu derdin şimdi de?"

"Evet bu, nolmuş? Aa aklıma ne geldi. Hazır bizim Önder de boştayken bu ikisini birbirine mi yapsak."

Şebnem atıldı.

"Yuh yani. Kaç yıllık one night stand adamını, gay olmaya iteceksin öyle mi? Kolay gelsin derim ve üstüne bir de uyarı çakarım."

"Uyarı ne için?"

"Seni baştan çıkarma ihtimaline karşılık canım."

"Dil de papuç gibi maşallah."

Can gülümsedi.

"E o zaman yarın hep beraber bir kulübe falan gidelim. Orda mutlaka birini bulurlar. Kızlar bu işlerden anlar zaten aralarını yaparlar."

Şebnem surat astı.

"Gidelim tabii de. Bence pek işe yaramayacak en azından Savaş açısından."

Selim yanında oturan Şebnem'e döndü.

"Neden Savaş konu olunca kızlara bu kadar karşısın? Bilmem gereken bir şey var mı?"

"Saçma kıskançlığın dışında mı? Bunun karşı olmakla alakası yok ki. Ben sadece arkadaşımı tanıyorum o kadar."

"Neyse siz onu sonra aranızda çözersiniz, yarın çıkıyoruz dışarı o zaman?"

"Tamam dedik ya Özgür."

"Timim didik ya Özgür. Hep itip kakın Özgür'ü. Özgür kim ki zaten."

Şebnem ve Selim birbirlerine bakıp gülümsediler.

Bir şeyler içtikten sonra kızlar evlerine gitti. Kızlar kapıdan çıktığı anda Özgür Selim'e döndü.

"Dökül dökül dökül. Çabuk anlat."

"Neyi?"

"Neyi olcak Şebnem'i diyor."

"Hı o mu? Konuştuk anlaştık işte. Birbirimize karşı dürüst olmaya başladık bugün, yani ne hissettiğimiz konusunda ve ilk defa inkar etmedi biliyor musunuz? Sonuç olarak o artık benim sevgilim ama hemen havalara girmek de istemiyorum bir olay çıkarır kursağımda kalır hepsi diye. Yavaş yavaş."

Troublemaker (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin